احمدی‌نژاد: ظهور حضرت عشق در راه است

احمدی‌نژاد: ظهور حضرت عشق در راه است

محمود احمدی نژاد روز گذشته (یکشنبه 12 فروردین) پایگاه اطلاع رسانی و صفحات، اینیستاگرام و گوگل پلاس خود را افتتاح کرد. رییس دولت نهم و دهم همزمان پیامی به مناسب ایام دهه فجر در پایگاه اطلاع رسانی خود منتشر کرده است.

کد خبر : ۹۰
بازدید : ۱۷۵۳
احمدی‌نژاد: ظهور حضرت عشق در راه است
فرادید| محمود احمدی نژاد روز گذشته (یکشنبه 12 فروردین) پایگاه اطلاع رسانی و صفحات، اینیستاگرام و گوگل پلاس خود را افتتاح کرد.

به گزارش فرادید، رییس دولت نهم و دهم همزمان پیامی به مناسب ایام دهه فجر در پایگاه اطلاع رسانی خود منتشر کرده است.

احمدی نژاد در این پیام خود نکاتی را درباره انقلاب اسلامی بیان و وضعیت آن بیان کرد.

او با بیان اینکه «شيطان و همراهان و همکاران او، با استفاده گسترده از ابزار تبليغاتی، به ياس‌آفرينی، فريب، دروغ، سياه‌نمايی، تفرقه‌افکنی، اتهام‌زنی به عناصر پاک و خدوم و تخريب تمام پيشرفت‌های ايران عزيز دست يازيده‌اند»، گفته است: «متاسفانه برخی از اشخاص، گروه‌ها، رسانه‌ها و بعضی از کارگزاران و اجزای جمهوری اسلامی نيز به دلايل گوناگون از جمله فراموش کردن آرمان‌های انقلاب در اين دام گرفتار آمده‌اند.»

رییس دولت نهم و دهم در ادامه آورده است: «رفتار و اقدامات تاسف‌بار و غم‌انگيز برخی افراد دور مانده از حقيقت انسانی خويش و بيگانه شده با آرمان‌های انقلاب، هيچ سنخيتی با جهت گيری‌های اصيل انقلاب اسلامی ندارد.»

او تاکید کرده است که " هیچ دسته و گروه و فردی نمی تواند ادعای مالکیت انقلاب و دستاورد بزرگ آن، یعنی جمهوری اسلامی، را داشته باشد. انقلاب به هیچ فردی بدهکار نیست و ارثیه کسی یا گروهی محسوب نمی شود."

احمدی نژاد در ادامه پیام خود آورده است: «ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران، پیشاپیش همه ملت های عالم، امروز آگاه تر و مصمم تر از هر زمان دیگری، خواهان استمرار خط توحید و عدالت، مهربانی، پاکی، عزت و مردم مداری است و قاطعانه در برابر هرگونه تلاش مذبوحانه اغیار برای خارج کردن قطار انقلاب از ریل اصلی آن خواهد ایستاد.»

رییس دولت دهم گفته است:«ظهور حضرت عشق نزدیک و روز رهایی آحاد انسانها در راه است.»

احمدی نژاد بیانیه خود را با این بیت شعر به پایان برده است "ماه کنعانی من مسنـد مصر آن تو شد/ وقت آنست که بدرود کنی زندان را"

محمود احمدی نژاد در حالی سایت شخصی و صفحات اینیستاگرام و گوگل پلاس خود را راه اندازی کرده است. که در روزهای گذشته حاشیه های و بحث های فراوانی پیرامون عملکرد معاون اول دولت او مطرح بوده است.

محمدرضا رحیمی اخیرا به تحمل ۵ سال و ۹۱ روز حبس، ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان رد مال و پرداخت یک میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شده است.

هر چند جرم رحیمی تاکنون رسما اعلام نشده، اما نام او در پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران و سوءاستفاده های ارزی مطرح بوده است.

پس از صدور این رای، احمدی نژاد با انتشار بیانیه‌ای گفت: "اصولا این موضوع هیچ ارتباطی با دولت و حتی دوره خدمت ایشان در دولت‌های نهم و دهم ندارد و دلیل اصرار بر ارتباط دادن آن به دولت قبل بر همگان آشکار است."

که این اظهار نظر با واکنش تند رحیمی رو به رو شد. معاون اول دولت دهمی در نامه ای گلایه امیز و بی سابقه نوشت: "شاید فراموش کرده‌اید که رحیمی محکوم امروز، چوب لجبازی‌ها و آبروبری‌های گاه و بیگاه شما را می‌خورد."



۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید