شرکت پرستاری در شمال تهران

شرکت پرستاری در شمال تهران

اولین گام استفاده از خدمات پرستاری و مراقبت در منزل این است که تفاوت و مسئولیت‌های انواع خدمات را بدانید تا بتوانید مراقب مناسب را انتخاب کنید. در ادامه با انواع خدمات شرکت‌های پرستاری آشنا می‌شوید. لازم است بدانید اگر به دنبال شرکت پرستاری در شمال تهران هستید هوم‌کا این امکان را برای شما فراهم کرده که از هر منطقه‌ای از تهران، انواع خدمات پرستاری و مراقبت در منزل را دریافت کنید.

کد خبر : ۹۰۰۰۷
بازدید : ۳۷۱۲
افراد مختلف ممکن است برخی مواقع در طول زندگی خود بیمار شوند، در بیمارستان بستری شوند یا از جراحت رنج ببرند. صرف‌نظر از سن این افراد، حمایت بیشتر در خانه از آن‌ها ضروری است. به این خدمات حمایتی، پرستاری یا مراقبت در منزل گفته می‌شود و می‌تواند شامل خدمات پزشکی و غیرپزشکی باشد. از سوی دیگر، گاهی اوقات والدین به دلیل مشغله‌هایی که دارند و عدم امکان سپردن فرزندشان می‌خواهند برای کودک خود پرستار بگیرند که این نیز یکی از خدمات شرکت‌های پرستاری است.

نوع خدماتی که شرکت‌های پرستاری ارائه می‌دهند با توجه به نیاز‌های فرد و زمان آن متفاوت است. اگر در شمال تهران زندگی می‌کنید و می‌خواهید برای خود یا یکی از عزیزانتان از خدمات مراقبت در منزل بهره‌مند شوید و به دنبال شرکت پرستاری در شمال تهران هستید، لازم است بدانید که هوم‌کا این امکان را برای شما فراهم کرده است که در هر منطقه از تهران که باشید از خدمات پرستاری و مراقبت در منزل بهره‌مند شوید.

شرکت پرستاری در شمال تهران

خدمات شرکت پرستاری در شمال تهران چند نوع است؟

اولین گام استفاده از خدمات پرستاری و مراقبت در منزل این است که تفاوت و مسئولیت‌های انواع خدمات را بدانید تا بتوانید مراقب مناسب را انتخاب کنید. در ادامه با انواع خدمات شرکت‌های پرستاری آشنا می‌شوید. لازم است بدانید اگر به دنبال شرکت پرستاری در شمال تهران هستید هوم‌کا این امکان را برای شما فراهم کرده که از هر منطقه‌ای از تهران، انواع خدمات پرستاری و مراقبت در منزل را دریافت کنید.

مراقبت‌های غیرپزشکی

مراقبت‌های غیرپزشکی شامل مراقبت‌های حمایتی است که مهارت‌های پزشکی را دربرنمی‌گیرد. این مراقبان، تعامل اجتماعی ارزشمندی با فردی که از او مراقبت می‌کنند دارند، به انجام کارهای خانه او کمک می‌کنند و از فعالیت‌های زندگی روزمره فرد پشتیبانی می‌کنند. مراقبت‌های غیرپزشکی شامل مراقبت‌های عملی مانند کمک به فرد در استحمام و انجام کارهای شخصی دیگر است. همچنین این مراقبت بر روی انجام کارهای روزمره و فعالیت‌های اجتماعی فرد نیز تمرکز دارد. این خدمات شامل موارد زیر است.

  • مراقبت و انجام کارهای خانه برای فرد
  • همنشینی و معاشرت با فرد
  • برنامه‌ریزی و تهیه غذا
  • شستن لباس‌ها
  • انجام کارهای سبک خانه
  • انجام کارهای خرید
  • غذا دادن به فرد
  • حمل‌ونقل
  • کمک به تحرک فرد
  • یادآوری کردن داروها
  • استحمام فرد
  • کمک به فرد در استفاده از سرویس بهداشتی
  • بهداشت دهان
  • لباس پوشاندن

مراقبت‌های پزشکی

مراقبت‌های پزشکی در خانه به عنوان مراقبت‌های بالینی نیز شناخته می‌شوند. این خدمات توسط یک پرستار آموزش‌دیده ارائه می‌شود و همچنین اغلب کوتاه مدت هستند. خدمات مراقبت‌های پزشکی به عنوان بخشی ضروری در توان‌بخشی یا درمان فرد در خانه توصیه می‌شوند. در ادامه با خدماتی که در مراقبت‌های پزشکی ارائه می‌شوند آشنا می‌شوید.

  • تزریق دارو
  • نظارت بر علائم حیاتی فرد
  • مراقبت از جراحت‌ها
  • کمک به بهبودی فرد از بیماری یا آسیب
  • کاردرمانی
  • فیزیوتراپی
  • گفتاردرمانی
  • نظارت بر تجهیزات پزشکی
  • تخصص در شرایط خاص پزشکی (مانند بیماری آلزایمر یا زوال عقل)

شرکت پرستاری در شمال تهران

مزایای دریافت خدمات شرکت پرستاری در شمال تهران چیست؟

برای بسیاری از خانواده‌ها، مراقبت در منزل بهترین راه‌حل است زیرا به عزیزانشان اجازه می‌دهد در آسایش خانه خودشان بمانند و زندگی خود را مانند گذشته ادامه دهند. مزایای دریافت خدمات شرکت‌های پرستاری بسیار زیاد است که اگر می‌خواهید از این خدمات بهره‌مند شوید و به دنبال شرکت پرستاری در شمال تهران هستید هوم‌کا این امکان را برای شما فراهم کرده است که از خدمات پرستاری و مراقبت در منزل بهره‌مند شوید.

راحتی

مزیت اصلی مراقبت در منزل این است که فردی که نیاز به مراقبت دارد قادر است در مکانی که برای او راحت‌ترین و آشناتر است بماند. او می‌تواند در رختخواب خود بخوابد، از سرویس بهداشتی خود استفاده کند و کارهای روزمره خود را ادامه دهد. قرار گرفتن در محیط‌های آشنا می‌تواند به ویژه برای کسانی که از بیماری‌های پیش‌رونده و تاثیرگذار بر حافظه مانند زوال عقل رنج می‌برند مفید باشد. همچنین، زمانی که فرد از خدمات پزشکی در منزل بهره‌مند می‌شود راحتی بیشتری در هنگام انجام روش‌های درمانی دارد.

مراقبت شخصی

به جای اینکه لازم باشد با برنامه‌ها و روال‌های یک مرکز مراقبت سازگار شوید، یک برنامه مراقبت در منزل متناسب با نیازهای خانواده شما تنظیم می‌شود. خواه عزیز شما فقط چند ساعت در روز به کمک احتیاج داشته باشد، یا به مراقبت تمام وقت در زندگی احتیاج داشته باشد، مراقبت در منزل انعطاف‌پذیر است و بهترین شرایط را برای شما فراهم می‌کند. از سوی دیگر، پرستاری که برای مراقبت‌های پزشکی به منزل می‌آید زمان بیشتری برای ارائه درمان دارد و درنتیجه درمان شخصی‌تر انجام می‌شود.

بهبود سریع‌تر

تحقیقات نشان می‌دهد که بیماران در راحتی خانه خود سریع‌تر و با موفقیت بیشتری از جراحی و بیماری بهبود می‌یابند. همچنین افراد با دریافت خدمات مراقبت در منزل، در معرض میکروب‌های کلینیک‌های درمانی قرار نمی‌گیرند و درنتیجه کمتر در معرض خطر ابتلا به بیماری‌ها قرار می‌گیرند. از سوی دیگر، زمانی که پرستار برای ارائه مراقبت‌های پزشکی در منزل حضور می‌یابد می‌تواند متناسب با شرایط زندگی فرد توصیه‌های مناسبی داشته باشد و درنتیجه بهبودی سریع‌تر انجام می‌شود.

توجه منحصربه‌فرد

ماهیت شخصی مراقبت در منزل این امکان را برای شما فراهم می‌کند که عضو خانواده شما در مرکز توجه برای دریافت مراقبت‌ها باشد. وظیفه پرستاران در منزل ارائه سطحی از توجه و مراقبت است که اطمینان از امنیت و راحتی عزیز شما را فراهم می‌کند و نیازهای او نیز زودتر برآورده می‌شود. همچنین وقتی پرستار برای ارائه خدمات پزشکی در منزل حضور می یابد، عضو خانواده شما تنها بیمار اوست. بنابراین، پرستار وقت و توجه فردی بیشتری به عزیز شما خواهد داشت.

آرامش خاطر

با دریافت خدمات پرستاری در منزل، دیگر نگران تنها بودن و افتادن یا آسیب‌دیدگی عزیزتان در هنگام انجام کارهای روزمره مانند دوش گرفتن و استفاده از اجاق‌گاز، نخواهید بود. در این صورت شما آرامش خاطر دارید زیرا اطمینان دارید که فردی از عضو خانواده شما مراقبت می‌کند.

استقلال

از دست دادن استقلال نگرانی بزرگی برای بزرگسالانی است که استفاده از خدمات مراقبت در منزل را در نظر می‌گیرند. یک مزیت بزرگ مراقبت در منزل این است که عزیز شما قادر است بر بسیاری از جنبه‌های زندگی روزمره خود کنترل داشته باشد.

آن‌ها در این شرایط، طبق برنامه خودشان زندگی را ادامه می‌دهند و انتخاب می‌کنند چه زمانی می‌خواهند غذا بخورند، بخوابند و معاشرت کنند. برای سالمندانی که دیگر رانندگی نمی‌کنند، یک مراقب می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا به فعالیت‌های اجتماعی خود برسند و کار‌هایی را انجام دهند که از زندگی مستقل آن‌ها حمایت می‌کند.

همراهی و مصاحبت

سالمندانی که تنها زندگی می‌کنند اغلب انزوای اجتماعی و احساس تنهایی را تجربه می‌کنند که این مسئله می‌تواند منجر به کاهش سلامتی آن‌ها شود. یک مراقب می‌تواند گفتگوی دوستانه و ارتباط معنادار انسانی را برای عزیزان شما فراهم می‌کند که همه این‌ها می‌تواند تاثیر زیادی در رفاه و سلامتی کلی آن‌ها داشته باشد.

مشارکت خانواده

دریافت خدمات مراقبت از منزل به شما کمک می‌کند که در برنامه مراقبتی عضو خانواده خود مشارکت داشته باشید، با پرستار در ارتباط باشید و بتوانید با همکاری یکدیگر برنامه مراقبتی را به‌روزرسانی کنید. همچنین اگر پرستار برای مراقبت‌های پزشکی از عضو خانواده شما در منزل حضور می‌یابد شما می‌توانید بر برنامه درمان نظارت بیشتری داشته باشید.

شرکت پرستاری در شمال تهران

هوم‌کا چگونه می‌تواند در زمینه خدمات شرکت پرستاری در شمال تهران کمک کند؟

هوم‌کا مجموعه‌ای است که با هدف ارائه خدمات مراقبتی و سلامتی به شهروندان شکل گرفته است. یکی از خدماتی که این مجموعه ارائه می‌دهد، استخدام پرستار در منزل است. بنابراین، اگر شما نیاز به استخدام پرستار دارید و به دنبال شرکت پرستاری در شمال تهران هستید هوم‌کا این امکان را برای شما فراهم کرده است که در هر منطقه‌ای از تهران که هستید از خدمات پرستاری و مراقبت در منزل بهره‌مند شوید.

هوم‌کا چه مناطقی را برای خدمات شرکت پرستاری در شمال تهران تحت پوشش قرار می‌دهد؟

در حال حاضر خدمات هوم‌کا به ساکنین استان‌های تهران و البرز ارائه می‌شود. بنابراین اگر ساکن یکی از این دو استان هستید و می‌خواهید از خدمات شرکت پرستاری در شمال تهران بهره‌مند شوید کافیست درخواست خود را به صورت رایگان در هوم‌کا ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند. هوم‌کا امیدوار است که در آینده بتواند خدمات خود را به شهروندان شهرهای دیگر نیز ارائه دهد.

تعرفه‌ها و قیمت‌های خدمات شرکت پرستاری در شمال تهران چقدر است؟

تعرفه‌های و قیمت‌های خدماتی که توسط هوم‌کا ارائه می‌شوند بسته به نوع درخواست شما متفاوت است. با این حال، هوم‌کا تلاش کرده است که این تعرفه‌ها کاملا معقول و متناسب با شرایط باشند. اگر می‌خواهید در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید کافیست درخواست خود را برای خدمات شرکت پرستاری در شمال تهران ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

درنهایت، همان‌طور که مطرح شد خدمات پرستار در منزل غرب تهران و شمال تهران شامل خدمات پزشکی و غیرپزشکی است که دریافت این خدمات می‌تواند برای شما یا عزیزانتان داشته باشد؛ بنابراین اگر نیاز به دریافت این خدمات دارید کافیست دکمه ثبت رایگان درخواست را در هوم‌کا فشار دهید یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید