آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۱/۱۱

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۱/۱۱

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، آمار فوتی‌های کرونا در ایران روز شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۹، ۸۲ نفر اعلام شد تا در مجموع شمار جانباختگان به ۵۷ هزار و ۸۹۹ نفر برسد.

کد خبر : ۹۰۰۱۶
بازدید : ۳۳۴۸
آمار جانباختگان کرونا

فرادید | امروز ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۹، آمارفوتی‌های کرونا ۸۲ نفر اعلام شد. به گفته سخنگوی وزرات بهداشت آمار جانباختگان کرونا در ایران، طی ۲۴ ساعت گذشته در مجموع به ۵۷ هزار و ۸۹۹ نفر رسید.

سیما سادات لاری گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۱۱ هزار و ۷۳۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تا ظهر امروز (۱۱ بهمن ۱۳۹۹) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۶ هزار و ۳۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و ۵۰۶ نفر بستری شدند.

دکتر لاری افزود: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۲۰۲ هزار و ۸۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳۹۶۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۹ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۳۷۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گفته سخنگوی وزرات بهداشت، بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. وی افزود: شهرستان‌های های نارنجی در استان‌های شمال و شامل آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و صومعه سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان هستند.
به گزارش فرادید؛ براساس آخرین آمار جهانیِ، مبتلایان به کروناویروس طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۰۲ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۳۲۹ نفر رسیده و مرگ دو میلیون و ۲۱۶ هزار و ۴۲۱ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

بر اساس آخرین خبر‌ها ۷۴ میلیون و ۳۲۹ هزار و ۵۸۶ نفر از مبتلایان کرونا بهبود یافته‌اند. روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کرونا که تاکنون در ۲۱۹ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

آمریکا تاکنون با بیش از ۲۶.۵ میلیون مبتلا و بیش از ۴۴۷ هزار قربانی همچنان در صدر فهرست کشور‌های درگیر با بیماری کرونا قرار دارد. هند نیز با آمار بیش از ۱۰.۷ میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی قرار دارد و آمار مبتلایان به کرونا در برزیل هم از ۹.۱ میلیون نفر فراتر رفته است.

همچنین در حال حاضر چهار کشور ایالات متحده، برزیل، مکزیک و هند رکورددارِ شمار قربانیان این بیماری در دنیا هستند. تعداد جان‌باختگان کرونا در انگلیس نیز از ۱۰۴ هزار نفر عبور کرده و این کشور تاکنون بیشترین قربانیان کرونا را در بین کشور‌های اروپایی داشته است.

به علاوه هم‌اکنون تعداد قربانیان کرونا در ایتالیا نیز از ۸۷ هزار نفر عبور کرده و در میان کشور‌های اروپایی در رتبه دوم این جدول قرار دارد. همچنین فرانسه بیش از ۷۵ هزار، روسیه بیش از ۷۲ هزار و اسپانیا نیز بیش از ۵۸ هزار و ۳۰۰ فوتی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا را گزارش داده‌اند.

پس از این کشورها، ایران با بیش از ۵۷ هزار و ۸۰۰، آلمان با بیش از ۵۷ هزار، کلمبیا با بیش از ۵۳ هزار، آرژانتین با بیش از ۴۷ هزار، آفریقای جنوبی با بیش از ۴۳ هزار و پرو با بیش از ۴۰ هزار جان‌باخته دیگر کشور‌هایی هستند که تاکنون آمار بالای مرگ و میر ناشی از کرونا را ثبت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمار‌ها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (شنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

۱. آمریکا: ۲۶ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۱۹۳ مبتلا، ۴۴۷ هزار و ۴۵۹ قربانی

۲. هند: ۱۰ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۲۶ مبتلا، ۱۵۴ هزار و ۱۸۴ قربانی

۳. برزیل: ۹ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۴۷۷ مبتلا، ۲۲۲ هزار و ۷۷۵ قربانی

۴. روسیه: سه میلیون و ۸۱۳ هزار و ۴۸ مبتلا، ۷۲ هزار و ۱۸۵ قربانی

۵. انگلیس: سه میلیون و ۷۷۲ هزار و ۸۱۳ مبتلا، ۱۰۴ هزار و ۳۷۱ قربانی

۶. فرانسه: سه میلیون و ۱۵۳ هزار و ۴۸۷ مبتلا، ۷۵ هزار و ۶۲۰ قربانی

۷. اسپانیا: دو میلیون و ۸۳۰ هزار و ۴۷۸ مبتلا، ۵۸ هزار و ۳۱۹ قربانی

۸. ایتالیا: دو میلیون و ۵۲۹ هزار و ۷۰ مبتلا، ۸۷ هزار و ۸۵۸ قربانی

۹. ترکیه: دو میلیون و ۴۶۴ هزار و ۳۰ مبتلا، ۲۵ هزار و ۷۳۶ قربانی

۱۰. آلمان: دو میلیون و ۲۰۷ هزار و ۳۹۳ مبتلا، ۵۷ هزار و ۵۲ قربانی
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید