قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۱۲

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۱۲

قیمت بیت کوین با افت ۰.۵۷درصدی امروز ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۹، به ۳۴,۰۱۷ دلار معادل ۸۴۱,۹۲۹,۷۹۵ میلیون تومان رسید.

کد خبر : ۹۰۰۳۳
بازدید : ۳۸۷۹
افت قیمت بیت کوین
فرادید | ارز دیجیتالی محبوب میان خریداران و سرمایه گذاران از کانال ۳۶۰۰۰ دلار عقب نشینی کرد. بر اساس آمار لحظه‌ای از بازار، قیمت بیت کوین امروز ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۹ با ۰.۵۷ درصد کاهش به ۳۴,۰۱۷ دلار معادل ۸۴۱,۹۲۹,۷۹۵ میلیون تومان رسید.

اسکات ماینرد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گوگنهایم در رابطه با افت قیمت پس از دو روز اخیر بیان کرد: کمبود حمایت سرمایه گذاران حقوقی و شرکت‌ها باقی ماندن قیمت بیت کوین بالای ۳۰,۰۰۰ دلار را سخت می‌کند.

به گزارش فرادید؛ قیمت بیت کوین از ۱۹ دی ماه تاکنون، از ۲۹ هزار دلار تا ۳۹ هزار دلار در نوسان بوده است. اما هنوز نتوانسته به سقف تاریخی ۴۱ هزار دلار نزدیک شود. برخی کارشناسان معتقدند که بیت کوین در حال از حاضر سقف تاریخی پیشین خود عبور نخواهد کرد.

بلومبرگ در گزارشی نوشته است: «در حال حاضر، انگیزه مدیران صندوق بیت کوین گری اسکیل برای سرمایه‌گذاریِ بیشتر روی این ارز دیجیتال به‌اندازه‌ای قوی نیست که بتواند بیت کوین را از سدّ مقاومت ۴۰،۰۰۰ دلار عبور دهد.»

یعضی از تحلیلگران نیز بر این باورند که افزایش شدید فروش ماینر‌ها و نبود تقاضا برای خرید ارز‌های آنها، در روز‌های آینده می‌تواند به سقوط قیمت بیت کوین منجر شود.

ری دالیو- میلیاردر مشهور آمریکایی نیز گفت: سرمایه گذاران در ارز‌های دیجیتالی باید این را بدانند که این بازار بسیار پرریسک است و از دست دادن همه یا بخش بزرگی از سرمایه شان در این بازار‌ها با توجه به نوسانات زیاد چیز خیلی عجیبی نیست.

در بازار، اتریوم هم با کاهش ۰.۵۹ درصدی روبه رو شد و به قیمت ۱,۳۶۵.۰۲ دلار رسید. تتر نیز همچنان با قیمت ۱.۰۰ دلار در بازار معامله می‌شود.
جدول قیمت روز بیت کوین
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید