قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۱۳

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۱۳

امروز ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۹، قیمت بیت کوین با کاهش ۱.۴۰ درصدی به ۳۳,۴۱۱ دلار معادل ۸۴۳,۶۱۵,۹۵۸ تومان رسید.

کد خبر : ۹۰۰۸۴
بازدید : ۵۲۸۹
بیت کوین
فرادید | بیت کوین یکی از انواع ارز‌های دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۲۲.۱۲ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار دارد. قیمت بیت کوین امروز ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۹ طی ۲۴ ساعت گذشته، با افت ۱.۴۰ درصدی رو به رو شد و به ۳۳,۴۱۱ دلار معادل ۸۴۳,۶۱۵,۹۵۸ میلیون تومان رسید.

حجم مبادلات روزانه بیت کوین ۵۴.۸ میلیارد دلار است و تعداد واحد‌های در گردش آن ۱۸.۶۲ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

بیت کوین در ادامه روند نزولی خود وارد کانال ۳۳ هزار دلاری شد. به گفته کارشناسان بازار ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر بیتکوین در یک تقاطع حساس قرار دارد که حرکت رو به بالا یا پایین آن بستگی به جریان ورودی سرمایه‌های جدید خواهد داشت.

به گزارش فرادید؛ اگر قیمت بتواند مجدداً وارد محدوده ۳۶،۰۰۰ تا ۳۸،۰۰۰ دلار شود، می‌توان به شکل‌گیری یک روند صعودی قدرتمندتر امیدوار بود. پیش‌بینی می‌شود که با ورود به این محدوده حجم معاملات افزایش یافته و قدرت خریداران بیش از پیش تقویت شود.

اما اگر بیت کوین نتواند تا چند روز آینده وارد محدوده ۳۶،۰۰۰ تا ۳۸،۰۰۰ دلار شود، باید منتظر تشکیل حمایتی جدید در سطح ۳۳،۰۰۰ دلار بود، ولی همچنان مقاوت ۴۰،۰۰۰ دلاری همچنان حفظ می‌شود.

در حال حاضر ۶۹ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیتکوین و ۱۳ درصد در اختیار اتریوم است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله گران بر بستر بلاک چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

در ادامه بررسی قیمت ارز‌های دیجیتال در بازار باید گفت، قیمت اتریوم نیز با ۳.۷۶ درصد کاهش به قیمت ۱,۳۱۵.۰۳ دلار رسید و تتر هم در همان محدوده ۱.۰۰ دلار باقی ماند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید