هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۱/۱۳

هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۱/۱۳

تنگه هرمز، امروز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۹ مواج و طوفانی خواهد بود و بر اساس هشدار‌های هواشناسی ایران، ارتفاع طول موج ۱ تا ۱.۵ متری در این ناحیه پیش بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۰۰۸۶
بازدید : ۵۴۱۴
فرادید | بر اساس آخرین تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه برای نواحی ساحلی، افزایش ارتفاع موج از ۱ تا ۱.۵ متر پیش بینی می‌شود و دریا طوفانی و مواج خواهد بود.

تنگه هرمز، روز دوشنبه و سه شنبه شاهد افزایش ارتفاع طول موج خواهد بود. این پدیده در روز چهارشنبه برای نواحی شرقی و مرکزی خلیج فارس، مناطق ساحلی بوشهر و غرب هرمزگان پیش بینی می‌شود.

همچنین روز سه شنبه استان‌های تبریز، کرج، تهران، اراک، قم و اصفهان، روز چهارشنبه تبریز، کرج، تهران، اراک، قم، اصفهان، اهواز، مشهد و در روز پنج شنبه تبریز، کرج، تهران، قم و اصفهان، پایداری در جو و سکون هوا را خواهیم داشت.

به همین دلیل پتانسیل رشد شاخص کیفیت هوا تا شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم کنترل منابع آلاینده (ثابت و متحرک)، در مناطق صنعتی و پرتردد شهر‌های بالا، امکان رشد شاخص تا شرایط ناسالم برای تمام گروه‌ها وجود دارد.

به گزارش فرادید به نقل از سازمان هواشناسی از بعدازظهر پنج شنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور شده و در روز جمعه در استان‌های واقع در غرب کشور و به تدریج در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی سبب بارش برف و باران خواهد شد. این سامانه در روز شنبه هفته آینده در نیمه غربی کشور فعال خواهد شد.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید