باران کوثری درجشنواره فیلم فجر؛ به جایزه فکر نمی‌کنم

باران کوثری درجشنواره فیلم فجر؛ به جایزه فکر نمی‌کنم

باران کوثری گفت: چیز مهمی که از مادرم یاد گرفته‌ام این است که به جایزه فکر نکنم، اما این به معنی نیست که از جایزه خوشم نیاید گرفتن این نقش و لذت پروسه اجرا برای من کافی بوده است

کد خبر : ۹۰۱۰۵
بازدید : ۲۱۵۴
باران کوثری
فرادید | نشست خبری "فیلم بی همه چیز" به کارگردانی محسن قرایی، دیروز در نخستین روز جشنواره فیلم فجر در برج میلاد برگزار شد.

فیلم بی همه چیز در سانس دوم نمایش داده شد و در نشست این فیلم محسن قرایی نویسنده و کارگردان، جواد نوروز بیگی تهیه کننده، پرویز پرستوئی و باران کوثری بازیگر و مرتضی هدایی مدیر فیلمبرداری با اجرای حمیدرضا مدقق حضور داشتند.

مادرم به من یاد داده که به جایزه فکر نکنم!

باران کوثری که در فیلم بی همه چیز گریم و بازی بسیار متفاوتی داشت در این نشست گفت: بدون حضور عوامل پشت صحنه من نمی‌توانستم از پس اجرای این نقش بربیایم و اکنون خیلی خوشحالم برای اثری که دوستش دارم در جشنواره فیلم فجر حضور دارم.

باران کوثری درباره اینکه می‌تواند با نقشی که در فیلم "بی‌همه‌چیز" ایفا کرده خودش را جزو برگزیدگان بداند، گفت: چیز مهمی که از مادرم یاد گرفته‌ام این است که به جایزه فکر نکنم، اما این به معنی نیست که از جایزه خوشم نیاید گرفتن این نقش و لذت پروسه اجرا برای من کافی بوده طبیعی است که حتی نامزد شدن در آن برایم مهم خواهد بود. اما فکر می‌کنم پیشنهاد چنین نقشی خودش یک جایزه است.
باران کوثری در نشست خبری فیلم "بی همه چیز"
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید