قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۱۴

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۱۴

قیمت بیت کوین، با افزایش.۰.۳۱ درصدی همراه شد و امروز ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۹ به ۳۳,۶۵۸ دلار ،معادل ۸۴۸,۱۷۳,۶۰۱ میلیون تومان رسید.

کد خبر : ۹۰۱۳۷
بازدید : ۵۶۸۳
بیت کوین
فرادید | گفته‌های ایلان ماسک در مورد خریدِ زودتر بیت کوین موجب افزایش قیمت این رمز ارز شد؛ به این ترتیب قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۹ با ۰.۳۱ درصد افزایش به ۳۳,۶۵۸ دلار معادل ۸۴۸,۱۷۳,۶۰۱ میلیون تومان رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۹۹۴.۹۱ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۰۰ درصد بیشتر شده است. قیمت بیت کوین در طول یک سال اخیر رشد ۲۶۱ درصدی را تجربه کرده است؛ که از این میزان ۱۹۷ درصد تنها در شش ماه گذشته به ثبت رسیده است.

به گزارش فرادید؛ این ارز دیجیتال ۱۹ دی ماه جاری توانست از سقف تاریخی خود عبور کند و با ثبت قیمت ۴۱ هزار و ۹۴۱ دلار رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

پس از آنکه ایلان ماسک از بیت کوین تعریف و تمجید بسیار کرد ضمن اقرار به تاثیر سخنانش بر عملکرد بازار گفته است: حرف هایم می‌تواند بازار را تحت تاثیر قرار دهد پس باید مواظب باشم که چه می‌گویم.

اگرچه این سخنان باعث رشد قمیت بیت کوین شد، اما بلافاصله بعد از صحبت‌های ماسک، این ارز دیجیتال سقوطی ۳ درصدی را تجربه کرد. بسیاری از تحلیلیگران معتقدند که کاهش قیمت بیت کوین بعد از اظهارات ایلان ماسک به دو دلیل بوده است.

اولین عامل این بود که انتظار می‌رفت ماسک میزان دارایی‌های بیت کوین خود را فاش کند. عامل دوم هم فروش پس از انتشار خبر بود.

به هر جهت در حال حاضر معامله‌گران با دقت نوسانات بیت کوین و پاسخ این ارز دیجیتال به مقاومت‌های ۳۴،۵۰۰ و ۳۵،۰۰۰ دلار را زیر نظر دارند. کارشناسان می‌گویند شکسته‌نشدن این مقاومت‌ها می‌تواند باعث سقوط بیشتر قیمت شود.
در سوی دیگر بازار اتریوم که در جایگاه دوم قرار دارد با افزایش ۴.۰۵ درصد به قیمت ۱,۳۷۰.۴۶ دلار رسید و تتر در محدوده قیمتی ۱.۰۰ دلار باقی ماند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید