اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۱۴

اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۱۴

امروز ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۹، در اخبار حوادث روز، گزارش اعتراف مردم جوان به همسرکشی بعد از ۴۰ روز منتشر شد. در این جنایت هولناک متهم به دنبال اختلاف خانوادگی همسرش را با چاقوی آشپزخانه به قتل رسانده بود.

کد خبر : ۹۰۱۴۲
بازدید : ۱۰۷۱۵
حوادث
فرادید | با توجه به گزارش‌هایی که در روزنامه‌های صبح ایران منتشر شده است، اخبار حوادث امروز، سه شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۹ را به طور خلاصه مرور می‌کنیم:

درگیری خونین میان ۲۰ برادر

روزنامه ایران در بخش حوادث روز، گزارشی خواندنی و البته دردناک از نزاع میان ۲۰ برادر منتشر کرد که به مرگ ۲ نفر و مجروح شدن ۴ تن دیگر منجر شد. ۲۰ برادر که همگی از یک پدر و ۵ مادر بودند بر سر اختلافات مالی با هم درگیر می‌شوند که در این میان یکی از بردار‌ها به قتل می‌رسد...

قتل پدر با خنجر

در اخبار حوادث روزنامه خراسان خبری تأسف بار میخوانیم از پدرکشی به دست پسر روانی. در گزارش آمده است که متهم به قتل به دلیل افسردگی شدید ناشی از فوت مادر در بیمارستان اعصاب و روان بستری بوده که پس از مرخص شدن وامتناع در خوردن قرص‌هایش این جنایت را رقم می‌زند...

آتش زدن مرد جوان در دوئل عشقی

روزنامه شرق در صفحه حوادث روز نوشت: پسر جوان که متهم به آتش زدن دوست خود است از دادگاه فرصت خواست تا برای اثبات ادعایش شاهد معرفی کند. ماجرای این حادثه از این قرار است که متهم با شاکی درگیر شده و برای انتقام به روی دوستش بنزین ریخته و او را به آتش کشیده است...

در ادامه خبر‌های حوادث روز آمده است: فردی که با ایجاد درگاه جعلی خرید شارژ، به ازای خرید ۵۰ هزارریالی، ۵۰۰ میلیون ریال سرقت کرده بود، دستگیر شد. کارآگاهان در بررسی‌های انجام‌شده موفق به شناسایی مجرم در فضای مجازی شدند و با تحقیقات تکمیلی پی بردند شهروندان دیگری نیز به همین شیوه در دام این کلاهبردار افتاده‌اند.

هویت متهم و مخفیگاه وی در حومه شهر تهران شناسایی و او با هماهنگی‌های قضائی دستگیر شد و به پلیس فتای تهران بزرگ انتقال یافت.

همچنین در حادثه‌ای دیگر، مرد جوان که در جنایتی هولناک به دنبال اختلاف خانوادگی همسرش را با چاقوی آشپزخانه به قتل رسانده بود، پس از گذشت ۴۰ روز به قتل اعتراف کرد.

متهم در اظهاراتش گفت: من و مینا پنج سال قبل ازدواج کردیم و یک فرزند داریم روز حادثه به‌دنبال اختلاف‌های خانوادگی که داشتیم با هم درگیر شدیم و من بشدت عصبانی شدم و با چاقویی که روی پیشخوان آشپزخانه قرار داشت ضربه‌ای به همسرم زدم.

در آن لحظه آنقدر عصبی بودم که کنترلم را از دست داده بودم بعد که به خودم آمدم متوجه اشتباهم شدم خیلی زود مینا را به بیمارستان رساندم، ولی دیگر دیر شده بود و در اثر شدت خونریزی فوت کرد از ترسم به دروغ به خانواده‌اش گفتم که مینا خودزنی کرده است و آن‌ها هم باور کردند، چون همسرم این اواخر دچار افسردگی هم شده بود.

سرهنگ نادر بیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: به‌دنبال اعتراف این متهم وی به اتهام قتل عمد بازداشت شد و بزودی بازسازی این صحنه جنایت با حضور بازپرس عنبری وکاراگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی استان البرز انجام خواهد شد.

در گزارشی دیگر و در ادامه اخبار حوادث روز، معاون هماهنگ‌کننده پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه هر نوع جرم یا تخلفی عمدی یا غیر‌عمدی که با وسایل نقلیه انجام شود، مسئولیت آن برعهده مالک وسایل نقلیه است، تأکید کرد: در صورت به‌امانت‌گذاشتن وسیله نقلیه‌تان به دیگر افراد مدرکی را اخذ و تاریخ و ساعت آن را ثبت کنید.

سرهنگ ارسلان قاسم‌زاده با اشاره به اینکه در بررسی‌های پرونده‌های تشکیل‌شده در کلانتری‌ها مشاهده می‌شود که مالکان خودرو‌ها برای مدت کوتاه یا حتی برای ساعتی وسایل نقلیه‌شان را در اختیار افراد ناشناس یا خاطی قرار داده‌اند و این افراد با استفاده از وسیله نقلیه مرتکب تخلف و جرمی می‌شوند، گفت:
تا زمانی که مالکیت افراد به سایر اشخاص منتقل نشده است، هر نوع جرم یا تخلفی اعم از عمدی یا غیر‌عمدی که با استفاده از وسیله نقلیه انجام شود، مسئولیت آن معطوف به مالک خودرو بوده و مالک خودرو باید پاسخ‌گوی مراجع انتظامی و قضائی باشد.

این مقام انتظامی همچنین اشاره کرد: گاهی مالکان خودرو‌ها وسیله نقلیه‌شان را برای تعمیر در اختیار سایر افراد قرار می‌دهند و در فاصله زمانی که قصد دارند خودروی‌شان را تحویل بگیرند، این افراد مجرم، از فرصت به‌دست‌آمده سوءاستفاده کرده و با این وسایل نقلیه مرتکب تخلف یا جرم می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ توضیح داد: تنها سند یا مدرکی که می‌تواند به این مالکان خودرو‌ها کمک کند، دست‌نوشته‌ای مبنی بر امانت‌گذاشتن، فاکتور‌های تعمیرگاه یا حداقل روز و ساعت واگذاری خودرو و دانستن اطلاعات و مشخصات دقیق امانت‌گیرنده است؛ پس بهتر است که وسایل نقلیه خود را به افراد ناشناس به امانت تحویل نداده و حتی‌المقدور مدرکی درباره به‌امانت‌گذاشتن وسیله نقلیه در اختیار داشته باشید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید