قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل امروز سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۹

قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل امروز سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۹

قیمت بیت کوین در چهارمین روز هفته به ۳۴ هزار و ۲۸۰ معادل ۸۶۳ میلیون و ۸۴۳ هزار تومان رسیده است. همچنین قیمت اتریوم نیز در حال حاضر به ۱۴۱۹ دلار رسیده است که معادل ۳۵ میلیون و ۷۵۹ هزار تومان است. رپیل نیز در بازه قیمتی ۳۶ سنت معادل ۹ هزار و ۱۴۳ تومان معامله می‌شود. قیمت تتر نیز به ۲۵ هزار و ۲۲۹ تومان رسید.

کد خبر : ۹۰۱۵۷
بازدید : ۶۱۵۰
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل امروز سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۹
فرادید | قیمت بیت کوین در حالی که اوایل دی ماه به ۴۱ هزار و ۹۴۱ دلار رسیده بود، حالا هم قیمت بیت کوین در چهارمین روز هفته به ۳۴ هزار و ۲۸۰ معادل ۸۶۳ میلیون و ۸۴۳ هزار تومان رسیده است. همچنین قیمت اتریوم نیز در حال حاضر به ۱۴۱۹ دلار رسیده است که معادل ۳۵ میلیون و ۷۵۹ هزار تومان است. رپیل نیز در بازه قیمتی ۳۶ سنت معادل ۹ هزار و ۱۴۳ تومان معامله می‌شود. قیمت تتر نیز به ۲۵ هزار و ۲۲۹ تومان رسید.

به گزارش فرادید؛ قیمت بیت کوین در طول یک سال اخیر رشد ۲۶۵ درصدی را تجربه کرده است؛ که از این میزان ۱۹۴ درصد تنها در شش ماه گذشته به ثبت رسیده است. این ارز دیجیتال ۱۹ دی ماه جاری توانست از سقف تاریخی خود عبور کند و با ثبت قیمت ۴۱ هزار و ۹۴۱ دلار رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

اما شگفتی ساز بازار ارز دیجیتال در حال حاضر اتریوم است. این رمز ارز در طول یک سال گذشته با رشد ۶۴۶ درصدی توانسته تا کانال ۱۴۰۰ دلار پیش روی کند. اتریوم هم اکنون حجم بازاری معادل ۱۵۱ میلیارد دلار دارد و در رده دوم ارز‌های بی شمار دیجیتال قرار دارد.

اتریوم در یک ماه گذشته ۷۸ رشد داشته و در طول شش ماه اخیر هم توانسته رشد ۲۵۸ درصدی را تجربه کند. همچنین تعداد واحد‌های در گردش اتریوم ۱۱۴.۳۶۶ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۱۱۴.۳۶۶ میلیون خواهد بود.

قیمت ریپل و تتر

ارز دیجیتال ریپل که سومین حجم بازار را به خود اختصاص داده، در طول یک ماه اخیر وارد چالش با بورس و اوراق بهادار آمریکا شده است. در پی شکایت این نهاد مالی از مدیران این رمز ارز، ارزش ریپل تا ۸۰ درصد قیمت ریزش کرد. اما طولی نکشید که قیمت ریپل دوباره به کانال ۳۰ سنت بازگشت. در حال حاضر نیز به ۳۵ سنت رسیده است.

تعداد واحد‌های در گردش ریپل ۴۵.۴۰۴ میلیارد و تعداد کل واحد‌های آن ۱۰۰ میلیارد خواهد بود.

ارز دیجیتال تتر که در رده سوم بازار رمز ارز‌ها قرار دارد، در حال حاضر حجم بازاری معادل حدود ۲۶ میلیارد دلار دارد. این رمز ارز ۲۶ میلیارد و ۷۵۱ میلیون واحد در گردش دارد و تعداد کل واحد‌های آن به ۲۷ میلیارد و ۵۵۸ میلیون می‌رسد. تتر طی هفته گذشته تا کانال ۲۱ هزار تومان عقب نشینی کرد، اما با تقویت قیمت دلار دوباره به کانال ۲۵ هزار تومان بازگشت.
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل در روز سه شنبه 14 بهمن تا ساعت 11:30

انواع ارز دیجیتال

قیمت به دلار

قیمت به تومان

بیت کوین

34.280

863 میلیون و 843 هزار تومان

اتریوم

1419

35 میلیون و 759 هزار تومان

تتر

1

25 هزار و 229 تومان

ریپل

0.368

9 هزار و 143 تومان

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید