نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۹

نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۹

قیمت سکه طرح جدید با افزایش ۰.۳۵ درصدی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با کاهش ۰.۵۳ درصدی به ارزش ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزارتومان فروخته شد. همچنین برخلاف روند رشد قیمت نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر دلار آمریکایی بدون تغییر قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد بدون تغییر قیمت نسبت به امروز صبح، به ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. قیمت یورو هم برخلاف عدم تغییر قیمت دلار افزایش حدود ۸۰ تومانی را تجربه کرد و  با قیمت ۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو ظهر روز گذشته به قیمت ۲۹ هزار و ۵۲۰ تومان به فروش می‌رفت.  

کد خبر : ۹۰۱۷۹
بازدید : ۶۰۴۴
نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۹
فرادید | قیمت انس جهانی طلا با کاهش قیمت، در حال حاضر روی سطح ۱۸۴۵ دلار قرار دارد. البته در مقابل روند کاهش قیمت انس جهانی طلا، بخش اعظم قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ایران با افزایش قیمت مواجه شدند. به شکلی که انواع سکه و طلا از افت ۳۴ صدم تا ۶۸ صدم درصد مثبت را تجربه کردند. اما در مقابل سکه بهار آزادی با کاهش ۵۳ صدم درصدی مواجه شد.

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز ظهر نشان می‌دهد که سکه طرح جدید با افزایش ۰.۳۵ درصدی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با کاهش ۰.۵۳ درصدی به ارزش ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزارتومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶ میلیون ۲۸۰ تومان و ۴ میلیون و ۱۷۵ تومان قیمت‌گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت‌گذاری، با ۰.۶۸ صدم درصد افزایش به چهار میلیون و ۷۷۰ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با افزایش ۰.۵۸ درصدی به یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی
برخلاف روند رشد قیمت نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر دلار آمریکایی بدون تغییر قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد بدون تغییر قیمت نسبت به امروز صبح، به ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. قیمت یورو هم برخلاف عدم تغییر قیمت دلار افزایش حدود ۸۰ تومانی را تجربه کرد و با قیمت ۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو ظهر روز گذشته به قیمت ۲۹ هزار و ۵۲۰ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۲۹ هزار و ۴۵۰ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان و نرخ خرید ۲۸ هزار و ۹۰۰ تومان معامله می‌کنند.

در صرافی ملی قیمت دلار بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته تعیین شد. نرخ فروش و خرید دلار در صرافی ملی ظهر امروز به ترتیب به ۲۳ هزار و ۸۷۰ و ۲۳ هزار و ۴۲۰ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت بالا نسبت به بازار آزاد با قیمت ۲۸ هزار و ۴۰۰ خریداری و با نرخ ۲۸ هزار و ۸۵۰ به فروش می‌رسید.
قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟
لیر و درهم که چند روز کم تغییر را پشت سرگذاشتند، امروز با افزایش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به شش هزار و ۶۷۰ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۳ هزار و ۴۴۰ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به شش هزار و ۶۵۰ تومان و ۳ هزار و ۴۲۰ تومان رسیده است.

قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۳ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با سی و سه هزار و ۵۰۰ هزار تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید