قیمت طلای جهانی، امروز ۹۹/۱۱/۱۵

قیمت طلای جهانی، امروز ۹۹/۱۱/۱۵

امروز چهارشنبه، ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ قیمت هر اونس طلای جهانی با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۱۸۴۰.۷۶ دلار رسید.

کد خبر : ۹۰۱۹۳
بازدید : ۵۹۸۳
قیمت طلا
فرادید | هر اونس طلا، تا لحظه تنظیم گزارش نسبت به روز گذشته ۰.۲۵ درصد افزایش قیمت داشته است. به این ترتیب قیمت جهانی طلا امروز ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ به ۱۸۴۰ دلار و ۷۶سنت رسید.

در صورتی که قیمت اونس جهانی طلا در روز‌های آینده بیش از ۱.۳ دلار افزایش پیدا کند، نرخ اونس جهانی طلا در تاریخ بازار‌های اقتصادی به بالاترین قیمت خود در سال‌های اخیر خواهد رسید.

به گزارش فرادید؛ با تشدید نوسانات بازار‌های مالی، سرمایه‌گذاران به آینده بازار طلا خوش‌بین شده‌اند.

با این وجود تحلیلگران معتقدند که خریداران نباید روی طلا تمرکز کنند و به جای آن بایستی توجه خود را به نقره معطوف کنند. هفته گذشته قیمت نقره نزدیک به ۷ درصد رشد داشت. اکثر رشد‌های هفته گذشته نقره در روز‌های پنجشنبه و جمعه به دست آمده است.

در ارزیابی‌های صورت گرفته برای روند بازار طلا ۵۶ درصد شرکت‌کنندگان پیش‌بینی می‌کنند که روند اونس طلای جهانی صعودی خواهد بود. ۱۹ درصد دیگر پیش‌بینی می‌کنند که روند نزولی خواهد بود و ۲۵ درصد دیگر هم پیش‌بینی می‌کنند که بازار بدون روند خواهد بود.

در زمینه اقدامات محرک مالی، امید‌ها به بسته محرک مالی آمریکا پس از دیدار دو ساعته روز دوشنبه بین جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و گروهی از سناتور‌های جمهوریخواه برای بحث درباره کاهش میزان بسته پیشنهادی تقویت شد.

بایدن گفت اگرچه این دیدار بسیار سازنده بود، اما بسته کوچکتر، بحران کووید ۱۹ را حل نمی‌کند و روی بسته ۱.۹ تریلیون دلاری که در ژانویه معرفی کرده بود پافشاری کرد. در این بین نمایندگان دموکرات در حال برنامه ریزی اقدامی برای دور زدن جمهوریخواهان و به تصویب رساندن این بسته هستند.

در بررسی بازار جهانی فلزات گرانبها، نقره با ۱.۵۶ درصد رشد به ۲۶.۹۹ دلار رسید. پلاتین و پلادیوم نیز به ترتیب با قیمت ۱۱۰۵.۷۵ دلار و ۲۲۴۰.۷۵ دلار در بازار معامله می‌شوند.
قیمت لحظه ای طلا
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید