آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۱/۱۵

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۱/۱۵

از دیروز تا امروز ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ بر اساس آمار فوتی‌های کرونا، ۷۹ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

کد خبر : ۹۰۲۲۷
بازدید : ۶۴۶۰
کرونا در ایران
فرادید | بر اساس گزارش سازمان وزارت بهداشت، متأسفانه امروز ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹، ۷۹ نفر از هم وطنانمان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را ازدست دادند و آمار فوتی‌های کرونا در مجموع به ۵۸ هزار و ۱۸۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۸۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۰۱ نفر از آن‌ها بستری شدند. وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۳۸ هزار و ۲۸۶ نفر رسید.

دکتر سیما سادات لاری گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۳۹۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. وی همچنین افزود: ۳۸۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گزارش فرادید، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون ۹ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۶۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. لاری گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

وی همچنین گفت: شهرستان‌های نارنجی در استان‌های شمال و شامل آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و صومعه سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان هستند.

آخرین آمار مبتلایان، فوتی‌ها و بهبود یافتگان کرونای جهان نیز اعلام شد. طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلا به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۵۱ هزار و ۷۵۹ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تا کنون به ۱۰۴ میلیون و ۳۹۳ هزار و ۷ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۴ هزار و ۶۷۹ نفری در یک روز به تعداد ۲ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۷۹۵ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۷۶ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۴۶۲ نفر رسیده است.

قابل ذکر است ایران در این فهرست با ۱ میلیون و ۴۳۱ هزار و ۴۱۶ نفر مبتلا و ۶ هزار و ۸۲۰ مبتلا جدید شانزدهمین کشور با بیشترین آمار مبتلایان کرونا در جهان است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۴۵۷ هزار و ۸۵۶ نفر (۳ هزار و ۶۳۲ نفر)

۲. برزیل ۲۲۶ هزار ۳۸۳ نفر (هزار و۲۴۰ نفر)

۳. مکزیک ۱۵۹ هزار و ۵۳۳ نفر (۴۳۳ نفر)

۴. هند ۱۵۴ هزار و ۶۳۵ نفر (۱۱۳ نفر)

۵. بریتانیا ۱۰۸ هزار و ۱۳ نفر (هزار و ۴۴۹ نفر)

۶. ایتالیا ۸۹ هزار و ۳۴۴ نفر (۴۹۹ نفر)

۷. فرانسه ۷۷ هزار و ۲۳۸ نفر (۴۸۵ نفر)

۸. روسیه ۷۴ هزار و ۱۵۸ نفر (۵۳۹ نفر)

۹. اسپانیا ۵۹ هزار و ۸۰۵ نفر (۷۲۴ نفر)

۱۰. آلمان ۵۹ هزار و ۳۸۶ نفر (۹۹۰ نفر)

گفتنی است ایران در این فهرست با ۵۸ هزار و ۱۱۰ نفر فوتی و ۷۲ فوتی جدید یازدهمین کشور با بیشترین آمار فوتی‌های کرونا در جهان است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید