تصاویر/ یادبود علی انصاریان در جشنواره فیلم فجر

تصاویر/ یادبود علی انصاریان در جشنواره فیلم فجر

مسئولان برگزارکننده جشنواره سی و نهم فیلم فجر برای ادای احترام به علی انصاریان قاب عکسی از او را در لابی سینمای برج میلاد قرار دادند و جلوی آن چند شاخه گل قرار دادند و شمع روشن کردند

کد خبر : ۹۰۲۳۷
بازدید : ۱۲۷۵۶
علی انصاریان

علی انصاریان، مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی که بعد از دوران فوتبالی مسیر هنر را در پیش گرفت، طی سالیان اخیر جایگاه جالب توجهی در سینما و تلویزیون نیز به دست آورده بود. انصاریان که بعد از چند روز مبارزه با بیماری کرونا درگذشت، حال و هوای جشنواره فجر را نیز با اندوه و گریه توام کرد.

خبر درگذشت انصاریان هنگام پخش فیلم «مصلحت» منتشر شد و این اتفاق باعث شد تا افراد حاضر در سینما تنها زمانی که نمایش فیلم به پایان رسید و از سالن خارج شدند از این اتفاق تلخ با خبر شوند. ناراحتی و گریه برخی از حاضران در برج میلاد هم مزید بر علت شد تا فضا بسیار اندوهگین شود.

لحظاتی بعد و در شرایطی که قرار بود نشست خبری مربوط به این فیلم برگزار شود، ابتدا مجری نشست از حاضران خواست تا فاتحه‌ای نثار روح علی انصاریان کرده و در ادامه در میان اشک و اندوه حاضران، کلیپی از علی انصاریان که به مناسبت جشنواره از وی ضبط شده بود پخش شد.

مسئولان برگزارکننده جشنواره سی و نهم فیلم فجر برای ادای احترام به علی انصاریان قاب عکسی از او را در لابی سینمای برج میلاد قرار دادند و جلوی آن چند شاخه گل قرار دادند و شمع روشن کردند.

علی انصاریان که بعد از پایان دوران فوتبالی کمتر در محافل فوتبالی دیده می‌شد، در جشنواره فیلم فجر در فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» نقش‌آفرینی کرده است و در حال حاضر این فیلم در جشنواره سی و نهم فیلم فجر در حال اکران است.

منبع: ورزش سه، میزان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید