قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۱۶

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۱۶

قیمت بیت کوین امروز ۱۶ بهمن ماه با رشد ۲.۵۷ درصدی همراه بود و در بازار جهانی به قیمت ۳۷,۶۵۲ دلار معادل ۹۳۵,۶۴۲,۷۴۱ میلیون تومان رسید.

کد خبر : ۹۰۲۴۶
بازدید : ۶۵۳۳
بیت کوین
فرادید | امروز پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۹ قیمت بیت کوین با ۲.۵۷ درصد رشد به ۳۷,۶۵۲ دلار معادل ۹۳۵,۶۴۲,۷۴۱ میلیون تومان رسید. مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۰۵۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۴.۸ درصد بیشتر شده است.

در حال حاضر ۶۹ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیتکوین و ۱۳ درصد در اختیار اتریوم است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله گران بر بستر بلاک چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

به گزارش فرادید؛ ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا و ثروتمندترین فرد جهان در اظهاراتی درباره بیت کوین، تاکید کرد که این ارز رمزنگاری شده می‌تواند به زودی وارد امور مالی سنتی شود. ماسک اخیراً به یک حامی قوی بیت کوین تبدیل شده است. وی قبلاً اعلام کرده بود که برای دریافت بیت کوین در معاملات خود مشکلی ندارد و نمایه توییتر خود را به بیت کوین تغییر داده بود.

گرچه این توییت باعث شد تا قیمت این ارز دیجیتال در جو موجود رشد نسبی تا محدوده ۳۸,۵۰۰ دلار تجربه کند، اما با فشار فروش موجود در بازار که توسط ماینر‌ها صورت گرفت، قیمت بار دیگر تا ۳۲,۰۰۰ دلار کاهش یافت.

به گفته تحلیلگران تقاضای سازمانی موجود برای خرید بیت کوین برای شکست مقاومت ۴۰ هزار دلاری بیت کوین کافی نیست.
اتریوم که از چند روز پیش در تلاش برای شکست محدوده قیمتی ۱,۴۵۰ دلار بود بالاخره موفق شد با قدرت از این سطح عبور کند تا امیدواری‌ها نسبت به ثبت رکورد‌های جدید این ارز افزایش یابد. به این ترتیب تا این لحظه اتریوم با ۶.۰۷ درص افزایش قیمت به ۱,۶۵۶.۶۸ دلار رسید و تتر نیز با همان قیمت ۱.۰۰ دلار در جایگاه سوم ارز‌های دیجیتال باقی ماند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید