قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۱۸

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۱۸

قیمت بیت کوین با ۵.۴۶ درصد رشد امروز شنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ به ۳۹,۲۲۱ دلار معادل ۹۶۰,۹۱۴,۵۲۸ میلیون تومان رسیده است.

کد خبر : ۹۰۲۷۱
بازدید : ۶۸۷۵
بیت کوین
فرادید | بیت کوین به مرز ۴۰ هزار دلار نزدیک شده است. امروز شنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۹، قیمت بیت کوین با ۵.۴۶ درصد رشد به ۳۹,۲۲۱ دلار معادل ۹۶۰,۹۱۴,۵۲۸ میلیون تومان رسیده است.

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۳۵.۳ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۶۰.۶۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

حجم مبادلات روزانه آن ۶۶.۸۸ میلیارد دلار است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۱۹ دی ۱۳۹۹ (۰۸ January ۲۰۲۱) معادل ۴۱،۹۴۱.۵۶ دلار بوده که همینک %۵.۸۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۲ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید، قیمت بیت کوین بعد از اینکه بالای سطح ۳۸۵۰۰ معامله شد، یک اصلاح نزولی را استارت زد. BTC نتوانست بالای سطح ۳۸,۰۰۰ دلار بماند و حتی حمایت ۳۷۵۰۰ دلاری را نیز شکست.

اما پس آن دو صعود شدید برای ارز‌های دیجیتالی ثبت شد و بیت کوین به محدوده قیمتی ۳۹,۰۰۰ دلار رسید، این در حالی است که هم اکنون ارز‌های دیجیتالی روز نسبتا آرامی را شروع کرده اند.

در سمت دیگر بازار و در جایگاه دوم، اتریوم نیز با رشد ۱.۲۹ درصد به قیمت ۱۶۶۵.۳۶ دلار رسید و تتر همچنان در محدوده قیمتی ۱ دلار جایگاه سوم را حفظ کرده است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید