هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۱/۱۸

هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۱/۱۸

به گزارش هواشناسی ایران، امروز ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف و در مناطق جنوبی بارش همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و احتمال رخداد تگرگ پیش بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۰۲۷۳
بازدید : ۶۹۲۹
فرادید | بر اساس اخرین خروجی مدل‌های هواشناسی ایران، امروز ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ فعالیت سامانه بارشی امروز در سواحل دریای خزر، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شمال شرق و برخی مناطق شمال غرب ادامه دارد.

بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف و در مناطق جنوبی بارش همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و احتمال رخداد تگرگ پیش بینی می‌شود. شدت بارش در جنوب زنجان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، کهکیلویه و بویر احمئ، شمال و شرق خوزستان و ارتفاعات البرز مرکزی خواهد بود.

به گزارش فرادید به نقل از سازمان هواشناسی، یکشنبه بارش در غرب، جنوب غرب، جنوب، دامنه‌های زاگرس جنوبی و مرکزی، دامنه‌های البرز مرکزی، شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق و مرکز کشور می‌باشد. شدت بارش در چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، شمال و شرق خوزستان، جنوب لرستان، غرب فارس و جنوب غرب اصفهان خواهد بود و در مناطق جنوبی و غربی احتمال رخداد تگرگ پیش بینی می‌شود.

دوشنبه در شمال شرق کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد و سپس این سامانه از کشور خارج خواهد شد و در نیمه شرقی کشور وزش باد و در سایر مناطق کشور آسمانی صاف پیش بینی می‌شود.
سه و پهارشنبه نیز در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود.

شایان ذکر است امروز بعد از ظهر و طی روز یکشنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و نیمه شرقی کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد که موجب خیزش گرد و خاک در برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور می‌شود. خلیج فارس از امروز تا اوایل وقت یکشنبه مواج و متلاطم خواهد بود و همچنین امروز بخش‌های مرکزی و شرقی دریای خزر مواج می‌باشد.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید