ویدئو/ خلاصه و حواشی نشست خبری فیلم خط فرضی

ویدئو/ خلاصه و حواشی نشست خبری فیلم خط فرضی

خط فرضی را علی مصفا تهیه‌کرده که در این سال‌ها با فیلم اولی‌های زیادی همکاری داشته‎ است. این فیلم در حضور بین‌المللی خود توانسته جایزه بهترین فیلم میتینگ پوینت فستیوال وایادولید اسپانیا را هم به دست آورد.

کد خبر : ۹۰۳۰۶
بازدید : ۲۳۸۲
آزیتا حاجیان

هفتمین روز از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با اکران فیلم "خط فرضی" در برج میلاد برگزار شد. فرنوش صمدی که به عنوان کارگردان فیلم کوتاه شناخته می‌شود و فیلم‌های کوتاه او در جشنواره‌های متعددی به نمایش درآمده‌اند، حالا با اولین فیلم سینمایی خود "خط فرضی" در جشنواره فیلم فجر سی‌ونهم به عنوان کارگردان فیلم اولی حضور پیدا کرده است.

"خط فرضی" را علی مصفا تهیه‌کرده که در این سال‌ها با فیلم اولی‌های زیادی همکاری داشته‎ است. این فیلم در حضور بین‌المللی خود توانسته جایزه بهترین فیلم میتینگ پوینت فستیوال وایادولید اسپانیا را هم به دست آورد.

داستان "خط فرضی" درباره یک اتفاق است: «سارا به همراه همسرش حامد و دختر خردسالشان به یک عروسی در شمال ایران دعوت شده‌اند، اما حامد به دلیل مشکلات کاری نمی‌تواند به این سفر برود و این سرآغاز اتفاقی است که زندگی سارا را دگرگون می‌کند».

سحر دولتشاهی، پژمان جمشیدی، آزیتا حاجیان، امیررضا رنجبران، صدف عسگری، محمد حیدری و بازیگر خردسال آیلین جاهد و بقیه عوامل در برج میلاد حاضر شدند، اما حسن پورشیرازی به عنوان بازیگر و علی مصفا در مقام تهیه‌کننده به عنوان غایبان نشست خبری این فیلم به شمار می‌روند.
خلاصه و حواشی نشست خبری فیلم"خط فرضی"
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید