اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۲۰

اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۲۰

در اخبار حوادث روز دوشنبه ۱۹ بهمن ماه، خبری از دستگیری فردی که با ایجاد درگاه جعلی ثبت‌نام کارت سوخت در شبکه‌های اجتماعی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد منتشر شد.

کد خبر : ۹۰۳۵۶
بازدید : ۱۰۸۵۵
حوادث روز
فرادید | بر اساس خبر‌های منتشرشده در روزنامه‌های صبح ایران، سر خط اخبار حوادث روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ را به طور خلاصه مرور می‌کنیم:

کشف جسد درون کیسه

روزنامه خراسان خبری از کشف جسدس متلاشی شده در درون کیسه را در صفحه حوادث منتشر کرد. این کیسه در اطراف یکی از روستا‌های مشهد پیدا شد و کاراگاهان در تلاش هستند تا مقتول را شناسایی کنند...

ماجرای معلمی که خود را به آتش زد

تقریبا ۲۳ سال پیش حسن امید زاده معلم مدرسه شفقت برای نجات جان شاگردانش از اتش وارد کلاس شد و هر ۳۰ دانش آموز را نجات داد، اما خودش گرفتار اتش شد و سوخت. پس از حادثه تلخ آتش‌سوزی، آقا معلم فداکار ۱۷ مرتبه تحت عمل جراحی قرار گرفت. حسن امیدزاده سال‌ها رنج‌ودرد سوختگی ناشی از آن روز جهنمی را با خود به دوش کشید.

چهارشنبه ۲۱ تیرماه سال ۹۱، اما دیگر درد امانش را برید. در سن ۵۸ سالگی در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان فومن درد ناشی از سوختگی را تاب نیاورد و جان باخت...

سرقت طلای زنان با شگردی جدید

مرد جوان که با همدستی دوستش طلا و جواهرات زنان مسافر را سرقت میکرد دستگیر شد. در اخبار حوادث روزنامه ایران درباره این ماجرا نوشته شد: مردی که خود را توریست معرفی می‌کرد با دادن لیر و روبل تقلبی طلا سرقت می‌کرد...

قتل ناموسی زن جوان

روزنامه شرق در گزارشی از صفحه حوادث ماجرای قتل زن جوان به دست همسرش را منتشرکرد. این مرد در دفاع از خود گفت: همسرم تمکین نمی‌کرد و به طور کلی اخلاق و رفتارش تغییر کرده بود. زمانی که فهمیدم خالکوبی کرده با هم درگیر شدیم و با ضربات چاقو او را کشتم...

در ادامه حوادث روز، خبری می‌خوانیم از دستگیری فردی که با ایجاد درگاه جعلی ثبت‌نام کارت سوخت در شبکه‌های اجتماعی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد.

سرهنگ سامع خورشاد، رئیس پلیس فتای استان مازندران گفت: چند نفر از شهروندان به پلیس فتای استان مازندران شکایت داشتند مبنی‌بر اینکه برای ثبت‌نام کارت سوخت به درگاه جعلی پرداخت هدایت شدند و پس از درج اطلاعات حساب بانکی، تراکنش ناموفق داشته و بعد از آن مبالغی از حساب بانکی‌شان به‌صورت غیر‌مجاز برداشت شده است.

متهم مد‌نظر در عملیات پیچیده کارآگاهان پلیس فتا، در حال جابه‌جایی مبالغ کلاهبرداری از یک موبایل‌فروشی دستگیر شد. این مقام انتظامی بیان کرد:

متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه‌کننده، قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو‌شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری‌شده، لب به سخن گشود و به برداشت غیر‌مجاز از حساب ۲۹۸ نفر که از این نفرات ۱۴۴ نفر تشکیل پرونده داده‌اند، به مبلغ دو‌میلیارد‌و ۲۲۴ میلیون ریال اعتراف کرد.

قابل توجه است که حادثه واژگونی مینی بوس حامل کارگران و خودروی سمند با ۱۴ تبعه خارجی که صبح دیروز در جاده اصفهان رخ داد ۲ کشته و ۳۰ مجروح بر جا گذاشت.

غفور راستین، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در تشریح این دو حادثه گفت: نخستین حادثه ساعت ۵ صبح یکشنبه در کیلومتر ۲۲ جاده ترانزیت نطنز به اردستان رخ داد و یک دستگاه خودروی سمند حامل ۱۴ نفر افغانستانی واژگون شد.

وی با بیان اینکه این حادثه ۱۲ مصدوم و ۲ فوتی بر جا گذاشت، عنوان کرد: ۲ واحد امدادی از اورژانس نطنز و ۲ واحد امدادی از هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند که پس از دریافت خدمات اورژانسی ۳ نفر از مصدومان به بیمارستان‌های شهید بهشتی اردستان، ۴ نفر به بیمارستان خاتم‌الانبیا نطنز و ۵ نفر به فاطمیه بادرود منتقل شدند.

همچنین در حادثه دیگری که ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه صبح یکشنبه به‌دلیل لغزندگی جاده در اتوبان اقارب پرست اصفهان رخ داد یک دستگاه مینی‌بوس سرویس کارکنان شرکت ریخته‌گری اصفهان واژگون شد.

در این حادثه ۱۸ مرد ۲۰ تا ۵۰ ساله مصدوم شدند که ۶ کد اورژانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و مصدومان پس از دریافت خدمات اورژانس به بیمارستان‌های کاشانی و الزهرا منتقل شدند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید