گروه ستاره هشتم؛ فینالیست مسابقه عصر جدید

گروه ستاره هشتم؛ فینالیست مسابقه عصر جدید

در برنامه اول از مرحله نیمه نهایی عصر جدید، گروه قشقایی و گروه ستاره هشتم به مرحله نظرسنجی راه یافته بودند که دختران مشهدی توانستند با دست یابی به رای داوران و رای مردمی به فینال بروند.

کد خبر : ۹۰۳۶۲
بازدید : ۹۸۰۱
گروه ستاره هشتم به فینال عصر جدید راه یافت
فرادید | گروه دختران مشهدی با نام «ستاره هشتم»، چندی پیش سومین اجرای قسمت اول از مرحله نیمه‌نهایی فصل دوم عصر جدید را روی صحنه نمایش بردند. این گروه توانست با انجام حرکات زیبای ورزشی رأی داوران را به دست آورده و به مرحله رأی‌گیری مردمی برای فینال برسد.

به گزارش فرادید، در برنامه اول از مرحله نیمه نهایی عصر جدید، گروه قشقایی و گروه ستاره هشتم به مرحله نظرسنجی راه یافته بودند که دختران مشهدی توانستند با دست یابی به رای داوران و رای مردمی به فینال بروند. آن‌ها ۲ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۲۵۴ رای مردم را کسب کردند.


گروه ستاره هشتم با گروهی از دختران مشهدی از سن ۷ سال به نام سارا تا جوان تشکیل شده و به دلیل ارادت به امام رضا (ع) و مشهد مقدس نام ستاره هشتم را برای گروه نمایشی ووشو و حرکات آکروباتیک خود انتخاب کرده اند. کوچک‌ترین عضو این گروه سارا نام دارد که از یک سال پیش تمرین ووشو را آغاز کرده بود. او قبلا در رشته ژیمناستیک کار کرده است. دختران دیگر این گروه نیز همانند سارا این رشته‌های ورزشی را دنبال کرده اند.

دختران این گروه در فصل دوم عصر جدید در قسمت یازدهم ۱۰ خرداد ۹۹ شرکت کردند، این گروه ابتدا با طناب بازی کار خود را شروع کرده بودند و سپس با حرکات نمایشی بسیار جذاب سیرک مانند و حرکاتی همچون ووشو و عبور از حلقه و حرکات خاص، مورد تحسین تماشاگران و داوران عصر جدید قرار گرفتند.

اجرای اول عصر جدید، اجرای گروه رزمی کار مشهدی بودن که یاد گروه دختران نینجا را زنده کرده بود. نظم، تنوع، دقت و هیجان و انرژی در اجرای دختران رزمی کار این گروه بسیار بالا بود و تحسین و تشویق داوران و تماشاچیان را برانگیخته بود.


آریا عطیمی نژاد و امین حیایی چراغ نمایش آین گروه را پسندیده و چراغ سفید روشن کردند و سید بشیر جسینی نیز گفت که نمایش و اجرای شما نه تنها کم نبود بلکه بسیار زیاد نیز بود. در نهایت این گروه با چهار چراغ سفید و زنگ طلایی رویا نونهالی به نیمه نهایی راه یافتند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید