گروه جوانمردان ایران زمین؛ به فینال عصرجدید رسید

گروه جوانمردان ایران زمین؛ به فینال عصرجدید رسید

در دومین برنامه نیمه نهایی عصر جدید اسرا جلیلیان و گروه جوانمردان ایران زمین وارد رقابت مردمی شدند که در نهایت گروه جوانمردان ایران زمین توانست با اخذ ۲ میلیون و ۵۵۶ هزار و ۶۷۲ رای مردمی برنده مرحله نیمه نهایی شود.

کد خبر : ۹۰۳۶۴
بازدید : ۱۰۷۵۴
جوانمردان ایران زمین
فرادید | شامگاه ۱۷ بهمن نتایج آرای مردمی برای انتخاب فینالیست‌های فصل دوم عصر جدید اعلام شده بود که طی این برنامه گروه جوانمردان ایران زمین توانستند با رای مردمی به فینال راه یابند.

به گزارش فرادید، در دومین برنامه نیمه نهایی عصر جدید اسرا جلیلیان و گروه جوانمردان ایران زمین وارد رقابت مردمی شدند که در نهایت گروه جوانمردان ایران زمین توانست با اخذ ۲ میلیون و ۵۵۶ هزار و ۶۷۲ رای مردمی برنده مرحله نیمه نهایی شود. اسرا دختر ۱۰ ساله‌ی کرمانشاهی در این رقابت توانست ۲ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۷۴۷ رای کسب کند.


گروه جوانمردان ایران زمین با حرکات زورخانه‌ای خود نشان دادند که ورزش پهلوانی در ایران ورزشی بی مانند و تکرار نشدنی خواهد بود. اجرای جوانمردان ایران زمین در نیمه نهایی عصر جدید توانست باعث حیرت و شگفتی داوران عصر جدید شده که حرکات آن‌ها در نهایت با ۴ رای مثبت داوران عصر جدید همراه شد.

اجرای زورخانه‌ای گروه جوانمردان ایران زمین یک نمایش منظم و متفاوت به روی صحنه عصر جدید آورده بود که توانست ۴ چراغ سفید را از داوران دریافت کند. این اجرای زورخانه‌ای حرکات جدید از ورزش پهلوانی باستانی ایران را به نمایش گذاشت که سید بشیر حسینی معتقد بود که ورزش به روز شده باستانی ایرانی است.

نوای یاعلی اجرای گروه جوانمردان ایران زمین در شب ولادت حضرت علی جذابیت دو چندانی به اجرای این گروه داد که شانس آن‌ها را برای فینالیست شدن دوچندان کرده بود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید