آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۱/۲۰

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۱/۲۰

امروز ۲۰ بهمن ۱۳۹۹، آمار فوتی‌های کرونا در ایران بر اساس گزارش وزارت بهداشت ۶۷ نفر اعلام شد و تعداد جانباختگان در مجموع به ۵۸ هزار و ۵۳۶ نفر رسید.

کد خبر : ۹۰۳۷۶
بازدید : ۸۲۹۴
آمار کرونا در ایران
فرادید | تعداد جانباختگان بیماری کرونا، امروز ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۹، ۶۷ نفر اعلام شد و به این ترتیب آمار فوتی‌های کرونا در ایران در مجموع به ۵۸ هزار و ۵۳۶ نفر رسید.نفر رسید. سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷۳۲۱ مورد جدید کرونا در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد که ۷۰۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

دکتر سیما سادات لاری افزود: بر این اساس مجموع بیماران کرونا در کشور به یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۷۵۶ نفر رسید.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۴۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند، گفت: ۳۷۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گزارش فرادید؛ سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون ۹ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۹۶۹ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است، اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۳۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۴ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

به گفته لاری، شهرستان‌های عجبشیر در آذربایجان شرقی، اردستان در اصفهان، اسفراین در خراسان شمالی، گرمسار در سمنان، بافت در کرمان، پاوه در کرمانشاه، بندرگز و کردکوی در گلستان، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، رشت، رودبار، رودسر، صومعه سرا و لاهیجان در گیلان، آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، قائمهشر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران، بستک، بندرلنگه و قشم در هرمزگان، بهار، تویسرکان و رزن در همدان و ابرکوه در یزد در وضعیت نارنجی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۴۵ هزار و ۷۳۵ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تا کنون به ۱۰۶ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۹۰۱۶۶۰ نفر رسیده است. فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۷ هزار و ۷۸۳ نفری در یک روز به تعداد ۲ میلیون و ۳۲۷ هزار و ۳۰۸ نفر رسیده است.

آمار بهبود یافتگان نیز به ۷۸ میلیون و ۳۸۵ هزار و ۲۲۰ نفر رسیده است. گفتنی است ایران در این فهرست با ۱ میلیون و ۴۶۶ هزار و ۵۳۵ نفر مبتلا و ۷ هزار و ۶۵ مبتلا جدید شانزدهمین کشور با بیشترین آمار مبتلایان کرونا در جهان است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۴۷۴ هزار و ۹۳۳ نفر (هزار و ۳۴۰ نفر)

۲. برزیل ۲۳۱ هزار و ۵۶۱ نفر (۴۹۲ نفر)

۳. مکزیک ۱۶۶ هزار و ۲۰۰ نفر (۴۱۴ نفر)

۴. هند ۱۵۵ هزار و ۱۱۴ نفر (۸۶ نفر)

۵. بریتانیا ۱۱۲ هزار و ۴۶۵ نفر (۳۷۳ نفر)

۶. ایتالیا ۹۱ هزار و ۲۷۳ نفر (۲۷۰ نفر)

۷. فرانسه ۷۸ هزار و ۹۶۵ نفر (۱۷۱ نفر)

۸. روسیه ۷۶ هزار و ۶۶۱ نفر (۴۳۲ نفر)

۹. آلمان ۶۲ هزار و ۱۲۸ نفر (۱۳۰ نفر)

۱۰. اسپانیا ۶۱ هزار و ۳۸۶ نفر (فاقد آمار اعلامی جدید)

ایران در این فهرست با ۵۸ هزار و ۴۶۹ نفر فوتی و ۵۷ فوتی جدید یازدهمین کشور با بیشترین آمار فوتی‌های کرونا در جهان است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید