قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۲۱

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۲۱

با رشد بی سابقه ۱۸.۷۷ درصدی، امروز ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۹، قیمت بیت کوین به ۴۵,۸۶۲ دلار معادل ۱,۱۸۰,۹۴۳,۶۱۶ تومان رسید.

کد خبر : ۹۰۳۸۶
بازدید : ۸۳۱۹

رشد بی سابقه بیت کوین

فرادید | بیت کوین به بالاترین قیمت خود در هفته‌های اخیر رسید. امروز ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۹، قیمت بیت کوین با رشد چشمگیر ۱۸.۷۷ درصد به ۴۵,۸۶۲ دلار معادل ۱,۱۸۰,۹۴۳,۶۱۶ تومان رسید.

حجم مبادلات روزانه بیت کوین ۱۰۸.۲۲ میلیارد دلار است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ (چند ساعت قبل از تنظیم گزارش) معادل ۴۷،۰۳۱.۸۲ دلار بوده که همینک %۲.۵۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۲ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید به نقل از کیتکو، قیمت بیت کوین به شدت بالاتر رفت و روز دوشنبه به بالاترین سطح تاریخی خود رسیده و بیش از ۴۲ هزار دلار معامله شد. این صعود وقتی اتفاق افتاد که ایلان ماسک مدیر تسلا ۱.۵ میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرد. وقتی سازنده وسایل نقلیه الکتریکی بیت کوین را در کار خود قرار داد، بازار ارز‌های دیجیتال یک تکان شدیدی خورد.

پیش‌تر برخی کارشناسان آمریکایی پیش‌بینی کرده بودند که تا پایان سال ۲۰۲۲ حدود ده درصد از کل شرکت‌های حاضر در شاخص سهام S&P ۵۰۰ ایالات متحده در ارز‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری خواهند کرد. این پیش‌بینی پس از سرمایه‌گذاری تسلا به واقعیت نزدیکتر شده است.

خرید کم‌سابقه بیت کوین حالا به کمبود معینی در ذخایر جهانی این ارز منجر شده است. بیت‌کوین یکی از هزار ارز دیجیتالی رایج در جهان است که ارزش کل آن‌ها به ۱۳۰۰ میلیارد دلار برآور می‌شود. سهم بیت‌کوین به عنوان قدیمی‌ترین ارز دیجیتالی از این مبلغ ۶۰ درصد است. اتریوم در فهرست ارز‌های دیجیتالی در مقام دوم ایستاده است

همچنین ریکاردو سالیناس پلیگو (Ricardo Salinas Pliego)، سومین فرد ثروتمند مکزیک و مدیر گروه شرکت‌های سالیناس، هشتگ بیت کوین را به بیوی توییتر خود اضافه کرد. به گزارش کوین تلگراف، بعد از ایلان ماسک، حالا نوبت به سومین فرد ثروتمند مکزیک رسیده است که هشتگ بیت کوین را به بیوی خود اضافه کند. طبق برآورد‌های اخیر، ثروت خالص سالیناس ۱۳ میلیارد دلار است.

در کنار افزایش بی سابقه قیمت بیت کوین، اتریوم نیز با ۸.۸۳ درصد رشد به ۱,۷۲۸.۴۷ دلار رسید و تتر همچنان با قیمت ۱.۰۰ در بازار معامله می‌شود.

قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در بازار

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید