قیمت بیت کوین؛ امروز ۹۹/۱۱/۲۲

قیمت بیت کوین؛ امروز ۹۹/۱۱/۲۲

قیمت بیت کوین با رشد ۱۷.۹۸ درصدی، امروز ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۹ به ۴۶۲۲۲ دلار معادل ۱۲۰۸۶۹۴۲۱۸ تومان رسید که ۳.۴۹ درصد پایین‌تر از بالاترین قیمت در روز گذشته است.

کد خبر : ۹۰۴۲۶
بازدید : ۸۱۵۰
بیت کوین
فرادید | امروز ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۹، قیمت بیت کوین با افزایش ۱۷.۹۸ درصدی به قیمت ۴۶,۲۲۲ دلار معادل ۱,۲۰۸,۶۹۴,۲۱۸ تومان رسید. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ معادل ۴۷,۸۹۹.۵۸ دلار بوده که همینک %۳.۴۹ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۲ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

بعد از انتشار خبر خرید بیت کوین توسط کمپانی تسلا، قیمت بیت کوین یک صعود قدرتمند به بالای محدوده ۴۲۰۰۰ دلار را استارت زد. BTC بیش از ۲۰ درصد رشد کرد و بسیاری از موانع پیش رو را برداشت. به این ترتیب، تسلا اولین خودروساز بزرگ است که بیت کوین را به عنوان یک شیوه پرداخت می‌پذیرد.

این شرکت اعلام کرد دلیل خرید بیت کوین به دست آوردن انعطاف پذیری بیشتر جهت متنوع کردن و به حداکثر رساندن سود نقدینگی آن بوده است.

ایلان ماسک، موسس تسلا، اخیراً گفته بود درست است که دیر رسیده، ولی حالا یکی از حامیان ارز دیجیتال بیت کوین است: «من باید هشت سال پیش بیت کوین می‌خریدم. در حال حاضر فکر می‌کنم بیت کوین چیز خوبی است و یکی از حامیان آن هستم».

به گزارش فرادید؛ بانک سرمایه گذاری آر بی سی کپیتال در گزارشی اعلام کرد اپل فرصت خوبی برای عرضه مکانیزم خرید و فروش رمزارز‌ها دارد که به این شرکت کمک خواهد کرد سهم بازارش را بلافاصله افزایش دهد.

طبق تحقیقات این بانک سرمایه گذاری، اپل که از یک نرم افزار محبوب جهانی و اکوسیستم مطمئن برخوردار است، به دلیل آشنایی با قوانین مربوط به مشتری و سایر مقرراتی که مانع از فعالیت‌های مجرمانه در سیستم این شرکت می‌شود و امنیت دارایی را بهبود می‌بخشد، می‌تواند با مشکلاتی که افراد در خرید رمزارز‌ها با آن مواجهه می‌شوند مقابله کند.

اگر اپل که در حال حاضر یک اپلیکیشن والت (کیف) دارد، وارد این مسیر شود احتمالا آمریکا به پیشروی جهانی در دارایی‌های رمزارز تبدیل می‌شود و احتمال تعطیلی این صنعت توسط دولت کاهش پیدا می‌کند.

حمایت یا ریزش؟

قیمت بیت کوین یک صعود قدرتمند را بالای محدوده ۴۲۰۰۰ دلار آغاز کرد. BTC دیروز در محدوده ۴۷,۵۰۰ دلار معامله شد و برای سودآوری بیشتر مورد حمایت قرار گرفت. بعد از اینکه بیت کوین، نقطه ۴۴,۵۰۰ دلار را لمس کرد، یک تحکیم جزیی صورت گرفت. این ارز محبوب به صعود خود به سطوح بالای ۴۵۰۰۰ و ۴۶۰۰۰ دلار ادامه داد.

قیمت قبل از اینکه اصلاح نزولی را استارت بزند، در یک سقف جدید نزدیک ۴۷,۵۱۳ دلار معامله شد. این رمز ارز هم اکنون بالای ۴۵۰۰۰ دلار معامله می‌شود. حمایت کلیدی بعدی نزدیک به محدوده قیمتی ۴۵,۰۰۰ دلار است. درمسیر صعودی، نزدیک شدن به محدوده قیمت ۴۷۵۰۰ دلار می‌تواند در‌ها را برای سودآوری بیشتر بگشاید.

اگر بیت کوین نتواند به صعود ادامه دهد، به سمت قیمت پایین‌تر ۴۵,۵۰۰ دلار و ۴۵,۰۰۰ دلار اصلاح می‌شود. حمایت اصلی بعدی نزدیک به قیمت ۴۴۲۵۰ دلار است. ریزش بیشتر زیر قیمت ۴۵,۰۰۰ و ۴۴,۲۵۰ دلار می‌تواند منجر به گسترش سقوط شود. در این صورت، قیمت ممکن است به حمایت ۴۲,۰۰۰ دلار برگردد.

گفتنی است؛ اتریوم هم که در جایگاه دوم ارز‌های دیجیتال قرار دارد با رشد ۶.۰۱ درص به قیمت ۱,۷۹۹.۲۷ دلار رسید و تتر همچنان با قیمت ۱.۰۰ در بازار معامله می‌شود.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید