آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۱/۲۲

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۱/۲۲

بر اساس آخرین اخبار از وزارت بهداشت، امروز ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۹ تعداد جانباختگان کرونا ۶۱ نفر اعلام شد و آمار فوتی‌ها کرونا در مجموع به ۵۸ هزار و ۶۸۶ نفر رسید.

کد خبر : ۹۰۴۴۴
بازدید : ۷۷۰۱
بیماران بدحال کرونایی
فرادید | در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱ نفر از هم وطنانمان بر اثر ایتلا به بیماری کرونا جان باختند و به این ترتیب آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۹ در مجموع به ۵۸ هزار و ۶۸۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز (۲۲ بهمن ۱۳۹۹) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷۵۸۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که ۶۱۱ نفر از آنان بستری شدند. سیما سادات لاری افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۹۸۱ نفر رسید.

لاری در ادامه گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۷۲ هزار و ۲۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. به گفته وی ۳۷۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گزارش فرادید؛ سخنگوی وزارت بهداشت افزود: تا کنون ۹ میلیون و ۸۳۱ هزار و ۹۹۳ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است. لاری ادامه داد: بر اساس آخرین تحلیل‌ها، ۳۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۴ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

به گفته وی شهرستان‌های عجب شیر در آذربایجان شرقی، اردستان در اصفهان، اسفراین در خراسان شمالی، گرمسار در سمنان، بافت در کرمان، پاوه در کرمانشاه، بندرگز و کردکوی در گلستان، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، رشت، رودبار، رودسر، صومعه سرا و لاهیجان در گیلان، آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، قائمهشر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران، بستک، بندرلنگه و قشم در هرمزگان، بهار، تویسرکان و رزن در همدان و ابرکوه در یزد در وضعیت نارنجی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۸۳ هزار و ۶۱۴ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تا کنون به ۱۰۷ میلیون و ۴۱۱ هزار و ۴۳۵ نفر رسیده است. فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۳ هزار و ۱۶۶ نفری در یک روز به تعداد ۲ میلیون و ۳۵۱ هزار و ۱۹۲ نفر رسیده است.

آمار بهبود یافتگان نیز به ۷۹ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۴۴۷ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۴۷۹ هزار و ۷۷۲ نفر (۳ هزار و ۲۶۵ نفر)

۲. برزیل ۲۳۳ هزار و ۵۸۸ نفر (هزار و ۳۴۰ نفر)

۳. مکزیک ۱۶۸ هزار و ۴۳۲ نفر (هزار و ۷۰۱ نفر)

۴. هند ۱۵۵ هزار و ۲۸۰ نفر (۸۵ نفر)

۵. بریتانیا ۱۱۳ هزار و ۸۵۰ نفر (هزار و ۵۲ نفر)

۶. ایتالیا ۹۲ هزار و ۲ نفر (۴۲۲ نفر)

۷. فرانسه ۸۰ هزار و ۱۴۷ نفر (۵۰۸ نفر)

۸. روسیه ۷۷ هزار و ۵۹۸ نفر (۵۳۰ نفر)

۹. آلمان ۶۳ هزار و ۲۷۱ نفر (۶۷۴ نفر)

۱۰. اسپانیا ۶۳ هزار و ۶۱ نفر (۷۶۶ نفر)

گفتنی است ایران در این فهرست با ۵۸ هزار و ۶۲۵ نفر فوتی و ۸۹ فوتی جدید یازدهمین کشور با بیشترین آمار فوتی‌های کرونا در جهان است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید