هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۱/۲۳

هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۱/۲۳

با توجه به گزارش و هشدار دریایی سازمان هواشناسی ایران، امروز  ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۹ شرق دریای خزر و در سه روز آینده نواحی مرکزی خلیج فارس نسبتا مواج خواهند بود.

کد خبر : ۹۰۴۵۷
بازدید : ۷۲۰۷
فرادید | بر اساس اخرین تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۹ با گذر امواج تراز میانی، بهبود نسبی کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت رخ خواهد داد. قابل توجه است که امروز بارش پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و جمعه در البرز شرقی و برخی مناطق شمال شرقی پیش بینی می‌شود.

جمعه تا یکشنبه افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت شهر‌های صنعتی و پرجمعیت دور از انتظار نمی‌باشد. همچنین یکشنبه بارش پراکنده در استان‌های ساحلی خزر پیش بینی می‌شود.

به گزارش فرادید؛ لازم به ذکر است با توجه به روند افزایشی دمای بیشینه در ارتفاعات و دامنه‌های کوهستانی البرز، ذوب برف و رخ دادن بهمن دور از انتظلار نمی‌باشد.

امروز شرق دریای خزر و در سه روز آینده نواحی مرکزی خلیج فارس نسبتا مواج خواهند بود. به این ترتیب از اوایل وقت جمعه ۲۴ بهمن تا یکشنبه ۲۶ بهمن افزایش ارتفاع موج ۱ متر و فراساحل تا ۱/۵ متر در نواحی مرکزی خلیج فارس، مناطق ساحلی بوشهر و غرب هرمزگان پیش بینی می‌شود.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید