هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۱/۲۵

هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۱/۲۵

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی ایران از امروز ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ تا یکشنبه نواحی مرکزی خلیج فارس و همچنین از بعدازظهر بخش‌های غربی دریای خزر و به تدریج یکشنبه دریای خزر مواج می‌باشد.

کد خبر : ۹۰۴۹۰
بازدید : ۵۰۲۰
فرادید | طبق آخرین گزارش سازمان هواشناسی ایران، از بعداز ظهر امروز ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ و طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه باشمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر براش پراکنده در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران و گلستان رخ خواهد داد.

از یکشنبه تا دوشنبه جوی آرام و پایدار در کشور حاکم است و در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود. سه شنبه با ورود سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، برخی مناطق جنوب کشور و دامنه‌های البرز غربی بارش پراکنده باران، گاهی وزش باد شدید و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه با تقویت و گسترش سامانه بر شدت بارش در شمال غرب، غرب، دامنه‌های البرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی افزوده می‌شود و پنج شنبه فعالیت سامانه علاوه بر مناطق فوق در جنوب غرب، مناطق مرکزی، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور خواهد بود و جمعه فعالیت سامانه محدود به شمال غرب، سواحل شمالی و شمال شرق کشور خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ روز‌های یکشنبه و دوشنبه سواحل دریای خزر کاهش دمای حدود ۵ تا ۷ درجه خواهند داشت و روز‌های سه شنبه و چهارشنبه افزایش دما بین ۸ تا ۱۲ درجه در این ناحیه رخ خواهد داد و با ورو سامانه بارشی جدید از پنج شنبه تا اوایل هفته آینده در اغلب مناطق کشور کاهش دما بین ۸ تا ۱۲ درجه پیش بینی می‌شود.

لازم به ذکر است تا روز سه شنبه با توجه به روند افزایشی نسبی دما در ارتفاعات و دامنه‌های کوهستانی البرز، ذوب برف و و قوع بهمن دوراز انتظار نمی‌باشد.

از امروز تا یکشنبه نواحی مرکزی خلیج فارس و همچنین از بعدازظهر بخش‌های غربی دریای خزر و به تدریج یکشنبه دریای خزر مواج می‌باشد.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید