سگی ۵ میلیون دلار از صاحبش به ارث برد

سگی  ۵ میلیون دلار از صاحبش به ارث برد

بسیاری از افرادی که حیوان خانگی دارند، در وصیت‌نامه وضعیت آینده حیوان خانگی‌شان را مشخص می‌کنند و مبلغی برای هزینه‌هایش در نظر می‌گیرند، اما نه چند میلیون دلار.

کد خبر : ۹۰۵۱۴
بازدید : ۵۷۵۳
لولو، سگی که صاحبش را از دست داده است
لولو سگ هشت ساله که صاحبش را از دست داده

یک مرد آمریکایی اهل نشویل در ایالت تنسی که عاشق سگش بود برای او ۵ میلیون دلار ارث به جا گذاشت. بیل دوریس که دسامبر ۲۰۲۰ درگذشت، حساب پس‌اندازی برای سگ هشت ساله‌اش لولو باقی گذاشت که ماهانه مخارج سگش از آن پرداخت شود.

دوریس مارتا برتون، دوست ۸۸ ساله‌اش را به عنوان وصی معرفی کرد که از سگش نگهداری کند. خانم برتون قبلا هم وقتی دوریس به سفر کاری می‌رفت از سگش مراقبت می‌کرد. او می‌گوید دوستش عاشق لولو بود.

مارتا برتون به شوخی گفته که امکان ندارد بتواند تمام این پول را خرج خودش و لولو کند، اما به هرحال سعی خود را خواهد کرد. بسیاری از افرادی که حیوان خانگی دارند، در وصیت‌نامه وضعیت آینده حیوان خانگی‌شان را مشخص می‌کنند و مبلغی برای هزینه‌هایش در نظر می‌گیرند، اما نه چند میلیون دلار.

حدود ده سال پیش زنی در ایتالیا که یک گربه خیابانی را برای نگهداری به خانه آورده بود، برای او ۱۳ میلیون دلار ارث به جا گذاشت. این گربه خوش شانس که آن زمان چهار سال داشت به یک خدمتکار ویژه سپرده شده بود و املاکی در شهر‌های مختلف ایتالیا به ارث برده بود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید