قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل امروز یکشنبه ۲۶ بهمن ۹۹

قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل امروز یکشنبه ۲۶ بهمن ۹۹

قیمت بیت کوین در دومین روز هفته به ۴۹ هزار و ۴۸ معادل یک میلیارد و ۳۳۶ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان رسیده است. همچنین قیمت اتریوم نیز در حال حاضر به ۱۸۴۶ دلار رسیده است که معادل ۵۰ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان است. رپیل نیز در بازه قیمتی ۶۰ سنت معادل ۱۶ هزار و ۶۱۳ تومان معامله می‌شود. قیمت تتر نیز به ۲۷ هزار و ۲۵۶ تومان رسید.

کد خبر : ۹۰۵۴۵
بازدید : ۵۹۴۰
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل امروز یکشنبه ۲۶ بهمن ۹۹
فرادید | قیمت بیت کوین در حالی که ۲۶ بهمن ماه به ۴۹ هزار و ۱۰۸ دلار رسیده بود، حالا هم قیمت بیت کوین در دومین روز هفته به ۴۹ هزار و ۴۸ معادل یک میلیارد و ۳۳۶ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان رسیده است. همچنین قیمت اتریوم نیز در حال حاضر به ۱۸۴۶ دلار رسیده است که معادل ۵۰ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان است. رپیل نیز در بازه قیمتی ۶۰ سنت معادل ۱۶ هزار و ۶۱۳ تومان معامله می‌شود. قیمت تتر نیز به ۲۷ هزار و ۲۵۶ تومان رسید.

به گزارش فرادید؛ قیمت بیت کوین در طول یک سال اخیر رشد ۳۷۸ درصدی را تجربه کرده است؛ که از این میزان ۳۰۰ درصد تنها در شش ماه گذشته به ثبت رسیده است. این ارز دیجیتال ۲۶ بهمن ماه جاری توانست از سقف تاریخی خود عبور کند و با ثبت قیمت ۴۹ هزار و ۱۰۸ دلار رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

اما شگفتی ساز بازار ارز دیجیتال در حال حاضر اتریوم است. این رمز ارز در طول یک سال گذشته با رشد ۵۵۸ درصدی توانسته تا کانال ۱۸۰۰ دلار پیش روی کند. اتریوم هم اکنون حجم بازاری معادل ۲۱۱ میلیارد دلار دارد و در رده دوم ارز‌های بی شمار دیجیتال قرار دارد.

اتریوم در یک ماه گذشته ۵۵ رشد داشته و در طول شش ماه اخیر هم توانسته رشد ۳۳۱ درصدی را تجربه کند. همچنین تعداد واحد‌های در گردش اتریوم ۱۱۴.۶۶۳ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۱۱۴.۶۶۳ میلیون خواهد بود.

قیمت ریپل و تتر

ارز دیجیتال ریپل که چهارمین حجم بازار را به خود اختصاص داده، در طول ماه‌های اخیر وارد چالش با بورس و اوراق بهادار آمریکا شده است. در پی شکایت این نهاد مالی از مدیران این رمز ارز، ارزش ریپل تا ۸۰ درصد قیمت ریزش کرد. اما طولی نکشید که قیمت ریپل دوباره به کانال ۳۰ سنت بازگشت. در حال حاضر نیز به ۶۱ سنت رسیده است.

تعداد واحد‌های در گردش ریپل ۴۵.۴۰۴ میلیارد و تعداد کل واحد‌های آن ۱۰۰ میلیارد خواهد بود.

ارز دیجیتال تتر که در رده سوم بازار رمز ارز‌ها قرار دارد، در حال حاضر حجم بازاری معادل حدود ۳۱ میلیارد دلار دارد. این رمز ارز ۳۱ میلیارد و ۵۸۸ میلیون واحد در گردش دارد و تعداد کل واحد‌های آن به ۳۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون می‌رسد. قیمت ریالی تتر طی هفته‌های گذشته تا کانال ۲۱ هزار تومان عقب نشینی کرد، اما با تقویت قیمت دلار دوباره به کانال ۲۶ هزارتومان بازگشت.
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل در روز یکشنبه 26 بهمن تا ساعت 09:45

انواع ارز دیجیتال

قیمت به دلار

قیمت به تومان

بیت کوین

49.048

یک میلیارد و 336 میلیون و 548 هزار تومان

اتریوم

1846

50 میلیون و 310 هزار تومان

تتر

1

27 هزار و 256 تومان

ریپل

0.61

16 هزار و 613 تومان

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید