آمارفوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۱/۲۷

آمارفوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۱/۲۷

براساس آمار، تعداد فوتی‌های کرونا امروز ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۹، ۸۳ نفر اعلام شد و مجموع جانباختگان بر اثر این بیماری به ۵۹ هزار و ۲۸ نفر رسید.

کد خبر : ۹۰۶۱۲
بازدید : ۵۹۰۳
بخش مراقبت های ویژه کرونا
فرادید | به گفته سخنگوی وزارت بهداشت متاسفانه امروز ۲۷ بهمن ماه، ۸۳ بیمار بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و بر این اساس آمار فوتی‌های کرونا به ۵۹ هزار و ۲۸ نفر رسید.

دکتر سیماسادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۷۶۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که ۷۸۴ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کرونا در کشور به یک میلیون و ۵۲۶ هزار و ۲۳ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۰۴ هزار و ۳۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند، وی ادامه داد: ۳۷۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گزارش فرادید؛ دکتر لاری گفت: تا کنون ۱۰ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۸۰ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است. سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل ها، در حال حاضر ۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۷۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

لاری تاکید کرد: در حال حاضر شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، دزفول، دشت آزادگان، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلا به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۲۹۰ هزار و ۷۹ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۰۹ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۴۶۳ نفر رسیده است. فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۶ هزار و ۷۹۲ نفری در یک روز به تعداد ۲ میلیون و ۴۱۱ هزار و ۴۷۱ نفر رسیده است.

آمار بهبود یافتگان نیز به ۸۱ میلیون و ۴۷۱ هزار و ۵۳۹ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۴۹۷ هزار و ۱۷۴ نفر (۱ هزار و ۱۱۱ نفر)

۲. برزیل ۲۳۹ هزار و ۲۹۴ نفر (۶۴۷ نفر)

۳. مکزیک ۱۷۴ هزار و ۲۰۷ نفر (۴۳۶ نفر)

۴. هند ۱۵۵ هزار و ۷۶۴ نفر (۹۱ نفر)

۵. بریتانیا ۱۱۷ هزار و ۱۶۶ نفر (۲۵۸ نفر)

۶. ایتالیا ۹۳ هزار و ۵۷۷ نفر (۲۲۱ نفر)

۷. فرانسه ۸۱ هزار و ۸۱۴ نفر (۱۶۷ نفر)

۸. روسیه ۸۰ هزار و ۱۲۶ نفر (۴۳۰ نفر)

۹. آلمان ۶۵ هزار و ۵۶۶ نفر (۱۵۱ نفر)

۱۰. اسپانیا ۶۴ هزار و ۷۴۷ نفر (فاقد آمار اعلامی جدید)

قابل ذکر است که ایران در این فهرست با ۵۸ هزار و ۹۴۵ نفر فوتی و ۶۲ فوتی جدید یازدهمین کشور با بیشترین آمار فوتی‌های کرونا در جهان است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید