یوکان AT۴ مدل ۲۰۲۱؛ شاسی بلند فول سایز جنرال موتورز

یوکان AT۴ مدل ۲۰۲۱؛ شاسی بلند فول سایز جنرال موتورز

یوکان؛ این شاسی بلند غول پیکر در مدل ۲۰۲۱ خود جذاب‌تر از همیشه ظاهر شده و می‌تواند برای دقایقی بیننده را در ملاقات اول درگیر خود کند.

کد خبر : ۹۰۶۵۳
بازدید : ۱۶۳۸۷
مازیار دانیالی | یوکان شاسی بلند فول سایز جنرال موتورز است که با برند GMC از سال ۱۹۹۱ تا کنون روی خط تولید قرار دارد و یکی از جذاب‌ترین‌های بازار جهانی از منظر طراحی محسوب می‌شود.

این شاسی بلند غول پیکر در مدل ۲۰۲۱ خود جذاب‌تر از همیشه ظاهر شده و می‌تواند برای دقایقی بیننده را در ملاقات اول درگیر خود کند. یوکان در تریم‌های مختلفی عرضه می‌شود که در ادامه مطلب امروز نگاهی به AT۴ آن خواهیم داشت.

در نمای ظاهری مهمترین قسمت به دماغه دیواره‌ای و اثرگذار آن مربوط می‌شود که حسی از قدرت و استقامت را به مخاطب انتقال می‌دهد. این همان الگویی است که مشابه آنرا در پیکاپ‌های موفقی مانند سری F فورد نیز مشاهده کرده ایم.

چراغ‌های اصلی جلو علاوه بر الگو، گرافیک داخلی فوق العاده جذابی دارند و به خوبی با گریل (جلوپنجره) عظیم کرومی و لوگوی قرمز رنگ GMC هماهنگ شده اند. رینگ‌های تریم AT۴ در اندازه ۲۰ اینچی ارائه می‌شوند. در نمای عقب نیز با منظره‌ای زیبا، مینمیال و البته بسیار جذاب روبرو می‌شویم که به خوبی در هماهنگی با سایر قسمت‌ها شکل گرفته است.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۵۳۳۴ میلیمتر در طول، ۲۰۵۷ میلیمتر در عرض و ۱۹۴۳ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محور‌های آن نیز برابر با ۳۰۷۰ میلیمتر است. توجه به همین اعداد می‌تواند نمایی از حجم این غول آهنی را در ذهن مخاطب ایجاد کند.

مواد اولیه مورد استفاده در توسعه جزئیات کابین کیفیت بسیار بالایی دارند تا مشتری هنگام حضور در این فضا، حسی از رضایت کامل را تجربه کند. نمایشگر لمسی ۱۰.۲ اینچی سیستم سرگرمی در حالت تبلتی روی کنسول جانمایی شده و در نور شدید نیز خوانایی مناسبی دارد.از دیگر امکانات کابین می‌توان به وای فای هات اسپات ۴ جی، شارژر بی سیم، تهویه اتوماتیک، سانروف پانورامیک، نمایشگر هدآپ ۱۵ اینچی، صندلی برقی ردیف سوم و ... اشاره کرد.

در بخش پیشرانه از نمونه ۵.۳ لیتری ۸ سیلندر با ۳۵۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۸۳ پوندفوت استفاده شده است که این مجموعه با جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک هماهنگ می‌شود. سامانه تمام چرخ محرک در حالت فعال قرار دارد.

شاخص مصرف سوخت برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر برابر با ۱۴.۸ لیتر و در بزرگراه ۱۱.۸ لیتر است. این اعداد برای یک پیشرانه ۸ سیلندر بنزینی کاملا موفق ارزیابی می‌شوند. گفتنی است سیستم تعلیق در مدل جدید یوکان پیشرفت زیادی داشته با استفاده از ساختار تطبیقی کیفیت رانندگی به میزان چشمگیری ارتقا یافته است.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید