سهیل سنگرزاده کیست؟

سهیل سنگرزاده کیست؟

سهیل سنگرزاده، مربی بدنسازی و بلاگر اینستاگرام ۱۵ مهر ۱۳۶۴ در شهر بندرعباس به دنیا آمد و هم اکنون ساکن شهر کالیفرنیا واقع در آمریکا است. پدر او مرحوم حسن سنگرزاده بود و هنگامی که سهیل ۱۴ سال داشت پدر خود را از دست داد. سنگرزاده دارای مدرک مربیگری آسیایی در رشته بدنسازی و پرورش اندام است و همچنین مدت‌های پیش توانسته بود سومین مقام مسابقات بادی کلاسیک را کسب کند.

کد خبر : ۹۰۶۷۰
بازدید : ۸۵۱۱
سهیل سنگرزاده کیست؟
فرادید | سهیل سنگرزاده اینفلوئنسر جدیدی است که به تازیگی پا به عرصه فضای مجازی گذاشته و طی مدت زمان کوتاهی توانسته به محبوبیتی دست یابد. سهیل سنگرزاده که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعیی او را با جمله جونِ دل می‌شناسند توانسته است با گفتن جملات انگیزشی‌اش نظر بسیاری از کاربران را جلب کند، اما در مقابل نیز برخی از کاربران به مخالفت با او پرداخته‌اند.

به گزارش فرادید، سهیل سنگرزاده از میانه سال جاری فعالیت حرفه‌ای خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام آغاز کرد. او با انتشار ویدیو‌هایی از خود، به گفتن جملات انگیزشی و نشان دادن ماشین‌های لوکس پرداخت که این عمل او مورد توجه کاربران قرار گرفت و توانست طی مدت کوتاهی دو پیج در اینستاگرام راه اندازی کند که یکی از این پیج‌ها ۱ونیم میلیون دنبال کننده و دیگری بیش از نیم میلیون دنبال کننده دارد.



برخی از منابع غیر رسمی ادعا کرده اند تصاویری که سنگرزاده از ماشین‌های گران قیمت و یا خانه‌های لوکس منتشر می‌کند، هیچکدام به او متعلق ندارد. همچنین، این منابع گفته اند که او در آمریکا با برخی شرکت‌های مدلینگ فعالیت می‌کند.

سهیل سنگرزاده اینفلوئنسر اینستاگرام بیوگرافی سهیل سنگرزاده

سهیل سنگرزاده، مربی بدنسازی و بلاگر اینستاگرام ۱۵ مهر ۱۳۶۴ در شهر بندرعباس به دنیا آمد و هم اکنون ساکن شهر کالیفرنیا واقع در آمریکا است. پدر او مرحوم حسن سنگرزاده بود و هنگامی که سهیل ۱۴ سال داشت پدر خود را از دست داد. سنگرزاده دارای مدرک مربیگری آسیایی در رشته بدنسازی و پرورش اندام است و همچنین مدت‌های پیش توانسته بود سومین مقام مسابقات بادی کلاسیک را کسب کند.

این بلاگر اینستاگرام در سن ۲۵ سالگی از ایران مهاجرت کرد؛ بااین وجود خانواده او هم اکنون در ایران زندگی می‌کنند و برخی از منابع اعلام کرده اند که سهیل سنگرزاده یک خواهر و بردار دارد که هر دو متاهل هستند.

سنگرزاده فعالیت در زمینه بدنسازی را از دوران نوجوانی و بعد از فوت پدرش شروع کرده بود. او سال ۱۳۸۷ برای نخستین بار در مسابقه مردان آهنین شرکت کرد، اما به دلیل قرار نگرفتن سهیل سنگرزاده در بین ده نفر اول مسابقات، او با مقام سیزدهمی مسابقه مردان آهنین را ترک کرد. البته پس از آن این مربی بدنسازی به عنوان قوی‌ترین مرد بندرعباس شناخته شده بود.

این اینفلوئنسر اینستاگرام تا سن ۱۸ سالگی در تهران ساکن بود و پس از مدتی به بندرعباس برگشت و در باشگاه پرورش اندام «نام آوران جوان» گلشهر فعالیت می‌کرد. او مدت زیادی در این زمینه فعالیت داشت تا اینکه تصمیم گرفت به به کالیفرنیا در آمریکا مهاجرت کند.

سهیل سنگرزاده این روز‌ها در اینستاگرام ویدیو‌های انگیزشی بسیاری منتشر می‌کند که ظاهر او و سبک حرف زدنش باعث شهرت سنگرزاده در فضای مجازی شده است. این بلاگر با گفتن جملاتی همچون «چطوری جون دل»، «برقراری عزیز»، «سرکیفی»، «سر کیفی بدم سر کیفی»، «کیفیت کوکه» بر سر زبان‌ها افتاده و کلیپ‌های او به سرعت دست به دست می‌شود.

او در یکی از پست‌های انگیزشی اش می‌گوید که «چطورى جون دل سرِ کِیفى عزیز؟. برقرارى، کِیفت کوکه؟ الهى شکر. اره جون دل وقتى رو جان جانان حساب کنى تو دل طوفانم کیفت کوکه. الهى صد هزار بار شکرت.»

همچنین سنگرزاده در پست دیگر تایید می‌کند: «نزار بهت بگن تو نمیتونى. باورهاى چرتشون رو قبول نکن. جون دل خوب گوش کن توى بازى تو اتفاقهایى میفته که مختص بازى خودته نه بقیه تو باور‌ها و الهامات مخصوص خودتو دارى برو و دنیاى خودتو تجربه کن. هرکى گفت نمیتونى یا نمیشه خیلى راحت دمشو قیچى کن. باز با باز کبوتر با کبوتر. با هر کسى همنشین نشو.»

علت دنبال کردن رشته بدنسازی چه بود؟

سهیل سنگرزاده سال پیش به گفتگو با برخی از رسانه‌ها پرداخته بود و در موررد علت اصلی دنبال کردن ورزش بدنسازی گفته بود که «بنده در زمان بچگی به خاطر لاغری زیاد مورد تمسخر همسن و سالان قرار می‌گرفتم به همین خاطر بود که تصمیم گرفتم به ورزش پرورش اندام بپردازم.

او درباره وزن فعلی اش گفت: «وزن من الان ۱۲۰ کیلو می‌باشد، اما در اوج که بودم به ۱۴۳ کیلو هم رسیدم. دور بازویم نیز ۵۰ سانتیمتر است. دوربازوی آرنولد ۶۳ سانتیمتر است. من مدرک اسیایی یا همان بین المللی نیز دارم.»

سنگرزاده افزود: «حضور باشگاه در مسابقات پرورش اندام و پاورلفتینگ شاید باورتان نشود، اما جوانان هرمزگانی کاملاً برای قهرمانی در این رشته مستعد هستند. با این وضعیت دوری نخواهد بود که تیم پرورش اندام هرمزگان جزو سه تیم اول کشور شود. من فوتبال زیاد نگاه می‌کنم و طرفدار دو آتیشه پرسپولیس هستم.»

او به لاغر بودنش در زمان نوجوانی اش و اینکه بقیه او را مورد تمسخر قرار می‌داند اشاره و گفت: «در تهران که بودم روزی در نزدیکی میدان، ولی عصر متوجه دعوای سختی شدم. مردی همراه با زنش با صاحب فروشگاهی بشدت درگیر بودند و مردم هم فقط نظاره گر بودند. بالاخره طاقت نیاوردم و برای غائله دعوا به سراغ آن‌ها رفتم و از صاحب فروشگاه خواهش کردم به دعوا خاتمه دهد (باخنده) صاحب فروشگاه که مرد خیلی کوتاه قامتی بود کمی به هیکل من خیره شد و با صدای بلندی گفت: تودیگه چی میگی بچه؟! راستش فقط خندیدم یعنی همه خندیدند حتی خودش. بعد هم دعوا خاتمه یافت.»

نظر کاربران

برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به پست‌های انگیزشی سهیل سنگرزاده واکنش داده و می‌گویند: «واقعا آدم وقتی پست‌های تورو می‌بینه انرژی می‌گیره، من هرروز یکی از پستاتو می‌بینم و روزمو شروع می‌کنم شما فوق العاده ای.»

کاربر دیگری نوشت: «خدایی یه جوری حال و احوال می‌کنه دل آدم وا میشه، حتی اگه دروغی هم باشه بازم انرژی میده و اون حس خوب رو به آدم می‌کنه و آدم امیدوار میشه.».

اما در مقابل نیز برخی از کاربران به مخالفت با او پرداخته و می‌گویند: «اونور دنیا راحت و بی دغده نشستی و میگی سرکیفی؟ ما هم اگه رفاه و زندگی لاکچری تورو داشتیم همیشه برقرار بودیم. چیو میخوای ثابت کنی؟ اینکه آدم تو بدبختی غلط بزنه، اما الکی بخنده؟»

برخی دیگر از کاربران، او را حرمله بازیگر سریال مختارنامه خوانده بودند که در این رابطه باید گفت سهیل سنگرزاده تاکنون در هیچ فیلم و سریالی به ایفای نقش نپرداخته است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید