قیمت طلای جهانی، امروز ۹۹/۱۱/۲۹

قیمت طلای جهانی، امروز ۹۹/۱۱/۲۹

قیمت هر اونس طلای جهانی، امروز ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ تا لحظه تنظیم گزارش با ۰.۲ درصد کاهش به ۱۷۹۲ دلار و ۴۲ سنت رسید.

کد خبر : ۹۰۶۷۸
بازدید : ۵۰۲۷
شمش طلا
فرادید | طلا در بازار جهانی با کاهش قیمت رو به رو شد. امروز ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ قیمت هر اونس طلای جهانی با ۰.۲ درصد کاهش تا لحظه تنظیم گزارش به ۱۷۹۲ دلار و ۴۲ سنت رسید.

این درحالی است که در ۲۴ ساعت گذشته کمینه قیمت برای طلا ۱۷۸۷ دلار و ۲۳ سنت و بیشینه قیمت آن ۱۷۹۶ دلار و ۱۶ سنت ثبت شده است.

بانک مورگان استنلی در جدیدترین پیش بینی قیمت طلا اعلام کرد انتظار دارد اونس طلا تا پایان سال ۲۰۲۱ به پایین ۱۸۰۰ دلار سقوط کند؛ که البته تا به این لحظه این پیش بینی محقق شده است.

این پیش بینی در شرایطی ایجاد شده که اونس طلا در محدوده قیمتی بین ۱۸۵۰ دلار و ۱۸۰۰ دلار معامله می‌شود. اندرو شیتس، استراتژیست ارشد بانک مورگان استنلی در گزارشی اعلام کرد انتظار می‌رود تورم در سال ۲۰۲۱ رشد کند، اما برای حمایت از قیمت طلا کافی نخواهد بود.

به گزارش فرادید؛ این بانک آمریکایی گفت تورم ضعیف به همراه بهبود دورنمای اقتصادی روی قیمت طلا تاثیر کاهشی خواهد گذاشت و این ادامه دار خواهد بود. شیتس افزود قیمت طلای جهانی در حال حاضر ارزش چندانی ندارد.

نوسانات قیمت ضعیف است و تجربه نشان داده است که کالا‌هایی که افت قیمت پیدا می‌کنند اغلب به کاهش قیمت تمایل دارند و این روند را ادامه می‌دهند. آمار اقتصادی جاری هم بهبود پیدا کرده و به معنای آن است که طلا عملکرد ضعیفتری نسبت به دارایی‌های دیگر پیدا می‌کند.

در بررسی قیمت فلزات گران بها در بازار باید گفت که قیمت هر اونس نقره با ۰.۰۸ درصد افزایش به ۲۷ دلار و ۳۰ سنت رسید و پلاتین با قیمت ۱۲۶۹ دلار و ۲۰ سنت در بازار معامله می‌شود. هر اونس پالادیوم نیز با ۰.۵۷ درص کاهش به ۲۳۷۸ دلار و ۵۰ سنت رسید.
قیمت طلا در بازار جهانی
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید