تمساح آدم‌خوار استرالیایی به دام افتاد

تمساح آدم‌خوار استرالیایی به دام افتاد

بقایای جسد انسان در شکم یکی از این خزندگان پیدا شد. هردوی این تمساح‌ها را در نزدیکی محل پیدا شدن قایق آقای هرد گرفته‌اند. طول تمساح دیگر سه متر بود.

کد خبر : ۹۰۷۰۹
بازدید : ۶۰۵۹
تمساح آدم‌خوار
اداره علوم و محیط زیست کویینزلند دو تمساح را گرفت و بدون درد کشت

بقایای انسان در شکم یک تمساح چهار متری کشف شد که احتمال می‌رود به مردی در استرالیا حمله کرده و او را کشته باشد.

اندرو هرد ۶۹ساله در ساعت ۳ بعدازظهر پنجشنبه برای ماهیگیری به اطراف جزیره هینچین‌بروک در شمال شرقی کویینزلند رفت، اما هرگز برنگشت. همسر آقای هرد پس از آن که موفق نشد با بیسیم با او تماس بگیرد به پلیس خبر داد که جست‌وجو را آغاز کنند.

روز جمعه ساعت ۲:۳۰ بامداد اداره پلیس کویینزلند قایق آقای هرد را واژگون و آسیب‌دیده در گیانداکریک در جنوب غربی جزیره بین کیرنز و تاونزویل پیدا کرد. پلیس بعداً بقایای جسد انسانی را هم در آن محدوده پیدا کرد. سپس روز شنبه اداره علوم و محیط زیست کویینزلند دو تمساح را در جریان طرح تحقیقاتی خود گرفت و بدون درد کشت.

بقایای جسد انسان در شکم یکی از این خزندگان پیدا شد. هردوی این تمساح‌ها را در نزدیکی محل پیدا شدن قایق آقای هرد گرفته‌اند. طول تمساح دیگر سه متر بود.

اداره علوم و محیط زیست کویینزلند در توییتی نوشت: «اداره پلیس کویینزلند دیروز تأیید کرد تمساحی که دیروز گرفته‌ایم در ناپدید شدن مردی نقش داشته است. خود را در این مصیبت سخت با خانواده این مرد شریک می‌دانیم.»

اندرو کووی بازرس اداره پلیس کویینزلند در نشست مطبوعاتی روز دوشنبه تنها تأیید کرد که بقایای جسد انسان در شکم یکی از تمساح‌ها پیدا شده است و از مردم خواست هنگامی که در آب هستند مواظب باشند. او گفت «حادثه اسف‌باری است. مردم همیشه باید مراقب اطراف‌شان باشند.»

او افزود: «در شمال هرجا که باشید، در بیشه‌ها مار و در آب تمساح هست. همیشه به دیگران بگویید کجا می‌روید، همیشه وسایل ایمنی مناسب به همراه داشته باشید و مطمئن شوید در صورت نیاز و فوریت به این تجهیزات دسترسی دارید. لطفاً خیلی مراقب باشید.»

پلیس گفت متخصصانی که قایق آقای هرد را بررسی کرده‌اند گفته‌اند به نظر می‌رسد به احتمال زیاد تمساح به آن حمله کرده است. پزشکی قانونی مشغول آماده کردن گزارش است.
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید