آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۱/۳۰

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۱/۳۰

بر اساس آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ متأسفانه ۸۰ نفر از هم وطنانمان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باختند.

کد خبر : ۹۰۷۵۰
بازدید : ۵۳۹۵
آمار کرونا در ایران
فرادید | ۸۰ نفر از هم وطنانمان، امروز ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باختند و در مجموع آمار فوتی‌های کرونا در ایران به ۵۹ هزار و ۲۶۴ نفر رسید.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۷۸ نفر از آن‌ها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۵۵۰ هزار و ۱۴۲ نفر رسید.

دکتر سیما سادات لاری گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۲۴ هزار و ۲۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. همچنین سه هزار و ۶۷۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گزارش فرادید؛ معاون وزیر بهداشت افزود: تا کنون ۱۰ میلیون و ۲۷۴ هزار و ۵۲۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. دکتر لاری گفت: متاسفانه شهرستان‌های خرمشهر و رامهرمز در استان خوزستان هم به وضعیت قرمز بیماری تبدیل شدند و تعداد شهرستان‌های قرمز در حال حاضر به ۱۱ شهرستان رسیده است.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلا به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۹۲ هزار و ۲۳۹ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۱۰ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۹۸۴ نفر رسیده است. فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۱ هزار و ۳۴۴ نفری در یک روز به تعداد ۲ میلیون و ۴۴۰ هزار و ۹۲۸ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۸۵ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۴۵۰ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۵۰۲ هزار و ۵۴۴ نفر (۲ هزار و ۵۳۷ نفر)

۲. برزیل ۲۴۲ هزار و ۱۷۸ نفر (هزار و ۱۹۵ نفر)

۳. مکزیک ۱۷۷ هزار و ۶۱ نفر (هزار و ۷۵ نفر)

۴. هند ۱۵۶ هزار و ۳۸ نفر (۸۹ نفر)

۵. بریتانیا ۱۱۸ هزار و ۹۳۳ نفر (۷۳۸ نفر)

۶. ایتالیا ۹۴ هزار و ۵۴۰ نفر (۳۶۹ نفر)

۷. فرانسه ۸۳ هزار و ۱۲۲ نفر (۳۱۰ نفر)

۸. روسیه ۸۱ هزار و ۴۴۶ نفر (۴۶۷ نفر)

۹. آلمان ۶۷ هزار و ۷۴ نفر (۵۳۸ نفر)

۱۰. اسپانیا ۶۶ هزار و ۳۱۶ نفر (۳۳۷ نفر)

گفتنی است ایران در این فهرست با ۵۹ هزار و ۲۶۴ نفر فوتی و ۶۷ فوتی جدید یازدهمین کشور با بیشترین آمار فوتی‌های کرونا در جهان است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید