آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۲/۰۲

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۲/۰۲

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲ اسفند ماه ۱۳۹۹ طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ نفر اعلام شد و مجموع جانباختگان بر اثر این بیماری به ۵۹ هزار و ۴۰۹ نفر رسید.

کد خبر : ۹۰۷۹۱
بازدید : ۴۵۶۶
بیمار کرونایی تحت مراقبت ویژه
فرادید | امروز ۲ اسفند ماه ۱۳۹۹، فوت ۶۸ نفر از هم وطنانمان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا تأیید شد و آمار فوتی‌های کرونا در مجموع به ۵۹ هزار و ۴۰۹ نفر رسید.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۹۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که ۴۷۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.

دکتر سیماسادات لاری گفت: مجموع بیماران کرونا در کشور به یک میلیون و ۵۶۶ هزار و ۸۱ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۳۷ هزار و ۸۷۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. سخنگوی وزارت بهداشت افزود: سه هزار و ۶۷۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گزارش فرادید؛ وی ادامه داد: تا کنون ۱۰ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۵۶۱ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است. سخنگوی وزارت بهداشت افزود: در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۵۲ شهرستان نارنجی، ۲۱۷ شهرستان زرد و ۱۶۸ شهرستان آبی هستند.

وی همچنین گفت: شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلا به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۰۳ هزار و ۳۸۵ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تا کنون به ۱۱۱ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۵۱۷ نفر رسیده است. فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۰ هزار و ۹۷۹ نفری در یک روز به تعداد ۲ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۶۱۴ نفر رسیده است.

آمار بهبود یافتگان نیز به ۸۶ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۱۴۶ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۵۰۷ هزار و ۷۴۶ نفر (۲ هزار و ۴۲۸ نفر)

۲. برزیل ۲۴۴ هزار و ۹۵۵ نفر (هزار و ۳۴۵ نفر)

۳. مکزیک ۱۷۸ هزار و ۹۵۶ نفر (۸۵۷ نفر)

۴. هند ۱۵۶ هزار و ۲۴۰ نفر (۱۱۷ نفر)

۵. بریتانیا ۱۱۹ هزار و ۹۲۰ نفر (۵۳۳ نفر)

۶. ایتالیا ۹۴ هزار و ۲۳۵ نفر (۳۴۸ نفر)

۷. فرانسه ۸۳ هزار و ۹۶۴ نفر (۴۰۹ نفر)

۸. روسیه ۸۲ هزار و ۳۹۶ نفر (۴۷۰ نفر)

۹. آلمان ۶۸ هزار و ۱۱۸ نفر (۵۷۱ نفر)

۱۰. اسپانیا ۶۷ هزار و ۱۰۱ نفر (۳۹۷ نفر)

گفتنی است ایران در این فهرست با ۵۹ هزار و ۳۴۱ نفر فوتی و ۷۷ فوتی جدید یازدهمین کشور با بیشترین آمار فوتی‌های کرونا در جهان است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید