سریال‌هایی که نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شوند

سریال‌هایی که نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شوند

سریال‌های «نون. خ» «همبازی»، «بوتیمار»، «نوروز رنگی» از جمله سریال‌هایی هسند که برای نوروز ۱۴۰۰ آماده شده و از طریق شبکه‌های یک، دو و سه سیما پخش خواهند شد.

کد خبر : ۹۰۸۰۲
بازدید : ۵۹۴۰
سریال‌هایی که نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شوند کدام اند؟
فرادید | درحالی که کمتر از یک ماه تا پایان سال ۹۹ باقی مانده، تلویزیون طبق روال هرساله درحال تلاش برای تولید سریال‌های نوروزی و سرگرم کردن مردم به خصوص در این روز‌های کرونایی است. درحال حاضر سه سریال کمدی و یک ملودرام عاشقانه درحال ساخت برای قرار گرفتن بر روی آنتن در نوروز ۱۴۰۰ هستند.

به گزارش فرادید، سریال‌های «نون. خ» «همبازی»، «بوتیمار»، «نوروز رنگی» از جمله سریال‌هایی هستند که برای نوروز ۱۴۰۰ آماده شده و قرار است از طریق شبکه‌های یک، دو و سه سیما پخش شوند. علاوه بر این سریال ها، تهیه کننده سریال پایتخت نیز اعلام کرده است که دو قسمت پایانی «پایتخت ۶» درحال تولید است، اما پخش نوروزی این سریال برای نوروز به طور قطع تایید نشده است.



الهام غفوری، تهیه‌کننده سریال پایتخت، درباره ساخت دو قسمت پایانی این سریال اظهار داشت: «سال گذشته به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا، تولید و پخش فصل شش «پایتخت» ناتمام ماند و ما بر خود وظیفه دانستیم که حتما دو قسمت پایانی «پایتخت۶» را تولید و پخش کنیم تا پرونده‌ی این فصل بسته شود.»

سریال‌هایی که نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شوند کدام اند؟
سریال نون خ

سری سوم سریال «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی درحال گذراندن روز‌های پایانی تصویربرداری خود در حوالی تهران است. این سریال نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول سیما و در ۱۶ قسمت پخش خواهد شد.

سریال «نون خ» که طی دوسال اخیر ۲ فصل از آن از طریق رسانه ملی پخش شده است از دید بینندگان به عنوان یکی از بهترین سریال‌های کمدی طی چند سال اخیر تلویزیون معرفی شد. پخش فصل دوم این سریال به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود. با این حال، ماه‌های گذشته تصویر برداری سریال «نون خ ۳» کلید خورد و به نظر می‌رسد تماشاگران این سریال می‌توانند، به‌زودی ادامه داستان «نورالدین خانزاده و دوستانش» را به تماشا بنشینند.

سعید آقاخانی کارگردان سریال نون خ، بخش زیادی از فصل دوم این سریال را نیز در شرایط شیوع کرونا ساخته بود. او فصل سوم را نیز در سایه کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی جلوی دوربین برده و نقش پررنگ ماسک‌های روی صورت بازیگران در صحنه‌های مختلف این سریال به چشم می‌خورد. این سریال نوروز ۱۴۰۰ آماده می‌شود و بازیگران جدیدی مانند علی صادقی و بازیگران کره‌ای و آسیای شرقی هم به آن اضافه خواهند شد.

هر روز قبل از آغاز فیلمبرداری عوامل و بازیگران با حضور پزشک و با دستگاه‌های پزشکی تب و میزان اکسیژن خون آن‌ها بررسی می‌شوند و همچنین همه عوامل پشت دوربین باید در هنگام حضور در لوکیشن از ماسک استفاده کنند.

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، شیدا یوسفی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی بازیگران این سریال هستند.

عوامل این سریال شامل کارگردان: سعید آقاخانی، تهیه‌کننده: مهدی فرجی، نویسنده: امیر وفایی، مدیر تولید: منصور غضنفری، دستیار یک کارگردان: محمد غفاری، مجری طرح: علی کریمی، مدیر برنامه‌ریزی: ساناز بصیر، مدیر تصویربرداری: سجاد حیدری، طراح گریم: بابک اسکندری می‌شوند.

صدابردار: امیر عاشق حسینی، تدوینگر: امیرشیبان خاقانی، آهنگساز: صادق آزمند، منشی صحنه: سارا عبداللهی، طراح صحنه: حسین عالی‌نژاد، طراح لباس: پگاه ترکی، مدیر روابط عمومی: علی زادمهر، عکاس: میثم محمدی، جلوه‌های ویژه بصری: امین پهلوان‌زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: رسول کهنسال، مدیران تدارکات: محمد محمدنیا و مسعود یوسفی از دیگر عوامل سریال نون خ هستند.

سریال‌هایی که نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شوند کدام اند؟
سریال بوتیمار

با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال، علیرضا نجف زاده کارگردان مجموعه تلویزیونی بوتیمار دست به کار شده و ساخت این سریال را از ۲۵ آبان ماه آغاز کرده، تا برای نوروز سال ۱۴۰۰ از شبکه سه سیما پخش شود. سکانس‌های ابتدایی سریال بوتیمار در جنگل سی سنگان تصویر برداری شده است.

مجموعه تلویزیونی «بوتیمار» به تهیه کنندگی مهران مهام و قلم مشترک سعید جلالی، "شهاب عباسی و آرمان صبوری به نگارش درآمده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال تولید است. این سریال در ژانر کمدی-اجتماعی بوده وبه مسائل اجتماعی و اقتصادی می‌پردازد. ابتدا قرار بود اسم سریال «ویلا» باشد، اما براساس داستان سریال، نام این سریال به بوتیمار تغییر یافت.

بوتیمار از جمله مرغان افسانه‌ای ادبیات پارسی است که به تنگ چشمی و بخیلی آوازه دارد. گفته شده که بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد، اما آن هنگام که به رودخانه و دریا می‌رسد، چه غم بسیار می‌خورد که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، از این جهت آب نمی‌خورد و در آخر باعث مرگ خود می‌شود.

داستان این سریال نیز در مورد انسان‌هایی است که مثل بوتیمار زندگی می‌کنند. انسان‌هایی که همیشه نگران داشته هایشان هستند که مبادا فردا بیاید و همین اندک داشته هایشان هم تمام شود، به همین خاطر از آن‌ها استفاده نمی‌کنند و در نهایت به جایی می‌رسند که می‌بینند اصلا زندگی نکرده اند.

ازجمله بازیگرانی که در سریال بوتیمار به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان به حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، ساناز سماواتی، علی صبوری، علیرضا درویش، سپند امیر سلیمانی، سیما مطلبی، سارا مقربی، ندا کوهی، آرزو ابی زاده، دانیال جعفری و سامی غریبی اشاره کرد.

همچنین، بازیگران بومی استان مازندران نیز در این سریال حضور دارند که شامل سلمان خطی، ملیحه بقایی، حسین توهمی، سید احمد رضوی، مهدی هادی زاده، صاحب حسینی، سید عباس حسینی، شیرین مجتهدی، مجتبی امدادی، قدیر شمشیری، شایان خانپور، سید حسین حسینی، نواب صادقی، مهناز سالاری، بهزاد کاشفی، اسماعیل فلاح، احمد صلاحی، مریم محمدزاده و ثایر سالار می‌شوند.

سریال‌هایی که نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شوند کدام اند؟
سریال هم بازی

سریال «هم بازی» ملودرام عاشقانه‌ای است که در حال تولید برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما بوده و قرار است شب‌های نوروز بر روی آنتن صدا و سیما قرار گیرد. این سریال از دی ماه سال جاری، کار تصویربرداری خود را آغاز کرد و تولید «هم بازی» همچنان ادامه دارد.

مجموعه تلویزیونی «هم بازی» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی نوید محمودی فیلم ساز مطرح اهل افغانستان ساخته شده و داستان این سریال به قلم مریم اسمی خانی و وحید حسن زاده به نگارش درآمده است.

داستان «هم بازی» زندگی و روابط اجتماعی چندین جوان روایت می‌کند و به هویت نیز نگاهی ویژه دارد. همچنین این سریال فضای شاد، ملودرام و عاشقانه‌ای را برای بینندگان به تصویر خواهد کشید. با توجه به اینکه سریال هم بازی قرار است در ایام نوروز پخش شود و زمان کمی باقی مانده، بدین واسطه دو گروه تصویربرداری در تهران و اطراف گرمسار مشغول تصویربرداری هستند.

دیبا زاهدی، کامران تفتی، حسین مهری، مریم مومن، علیرضا استادی، امیر کاظمی، آتیلا پسیانی، خیام وقار کاشانی، پادینا کیانی و زهره نعیمی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال هم بازی به ایفای نقش می‌پردازند.

کارگردان: سروش محمدزاده، تهیه کننده: نوید محمودی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: نیما جعفری جوزانی، صدابردار: سعید بجنوردی، آهنگساز ابوالفظل فراز، سرپرست گروه کارگردانی: شکیل مظفری، صداگذار: حسین قورچیان، طراح چهره پردازی: محمود دهقانی، مدیر تولید: علیرضا باقربیگی، طراح صحنه: احمد عبدالهی، جانشین تولید: سیاوش رمضان لو، طراح لباس: زهره سلطانی، برنامه ریز: نوشین شکری، منشی صحنه: فروغ غیاثوند و روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی از عوامل پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «هم بازی» هستند.

سریال‌هایی که نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شوند کدام اند؟
سریال هشت آباد

تصویربرداری سریال نوروزی «هشت آباد» یا «نوروز رنگی» به کارگردانی علی مسعودی و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان، مدتی است در مشهد آغاز شده و کارگردان این سریال تاکید کرده است «۶۰ درصد سریال تصویربرداری شده و درتلاش هستیم تا مخاطبان بتوانند شب‌های نوروزی خود را به تماشای سرایل هشت آباد بنشینند.»

در واقع سریال هشت آباد نام یک محله در این سریال است و همچنین نام فامیلی یکی از شخصیت‌های اصلی داستان مجموعه تلویزیونی هشت آباد است. مراحل تصویربرداری هشت آباد در محلع پنج تن درحال انجام است و به علت روایت داستان این سریال در دهه شصت این محله انتخاب شده است.

این مجموعه که در ابتدا با نام «نوروز رنگی» تولید شد، در ادامه نام آن به «هشت آباد» تغییر کرد؛ طبق گفته‌های علی مشهدی، ممکن است برای پخش از تلویزیون، نام این سریال جددا تغییر کند و تاکنون مشخص نشده که از کدام شبکه پخش خواهد شد.

علی مسعودی، یوسف تیموری، داریوش سلیمی، سیاوش مفیدی، رابعه اسکویی، هادی عامل هاشمی و جواد خواجوی بازیگران اصلی این سریال هستند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید