کودک‌ آزاری در انبار کاه

کودک‌ آزاری در انبار کاه

یک پدر کودک‌آزار به علت ضرب‌وشتم فرزندش به دستور دادستان شهرستان سبزوار دستگیر شد. پدر دانیال او را در یک انبار کاه در یکی از روستا‌های اطراف سبزوار حبس کرده بود.

کد خبر : ۹۰۸۰۷
بازدید : ۱۱۸۷۸
کودک‌ آزاری

حسین دولت‌آبادی، سرپرست اداره بهزیستی سبزوار در رابطه با جزئیات این ماجرای تلخ گفت: «این کودک روز جمعه به وسیله پدر مورد شکنجه شدید قرار گرفته بود.

با اطلاع‌رسانی همسایگان موضوع در دستور کار قرار گرفت. پس از اطلاع موضوع به دادستان این شهرستان به دستور او این پدر کودک‌آزار را مأموران پلیس دستگیر کردند. کارشناسان اورژانس اجتماعی برای بررسی وضع کودک آزاردیده و روشن‌شدن ابعاد موضوع وارد عمل شدند.

اعتیاد به موادمخدر والدین عامل نخست کودک‌آزاری در شهرستان سبزوار است. پس از آن آسیب‌های اجتماعی، اختلالات روانی و طلاق از دیگر علل آزار کودکان به شمار می‌آید.»

شکنجه در انبار کاه

سرپرست اداره بهزیستی سبزوار نیز درباره جزئیات دیگری از این ماجرا گفت: «دانیال ۹ ساله کودکی است که پس از جدایی پدر و مادرش با پدر و نامادری‌اش زندگی می‌کرد. پس از آنکه ۹ ماه قبل مادر دانیال به دلیل زندانی‌بودن همسر سابقش، از دادگاه حضانت دانیال را به عهده می‌گیرد.
پدرش دانیال را از دید خانواده مخفی می‌کند. تلاش‌های ۹ ماهه مادر و دایی دانیال و مأموران انتظامی برای پیدا‌کردنش به ثمر نمی‌رسد. تا اینکه چند روز پیش دایی دانیال اطلاع می‌یابد پدر دانیال او را در یک انبار کاه در یکی از روستا‌های اطراف سبزوار حبس کرده است.
با همراهی مأموران آگاهی، دانیال را که به طرز فجیعی شکنجه دیده و دچار سوءتغذیه شده است، پیدا کردند. آن‌ها او را به بیمارستان منتقل می‌کنند. آثار ضرب‌وشتم و آزار در تمام بدن این کودک وجود دارد و به دلیل شدت صدمات وارده احتمال قطع انگشتان پای دانیال وجود دارد.»
آسیب جدی به دانیال
او در ادامه صحبت‌هایش گفت: «همچنین به دلیل شکستگی دست دانیال، نیاز به فیزیوتراپی یا جراحی مجدد جهت اتصال صحیح استخوان شکسته‌شده احساس می‌شود. کارشناسان اورژانس اجتماعی برای بررسی وضع کودک آزاردیده و روشن‌شدن ابعاد موضوع وارد عمل شده‌اند.»
آثار شکنجه دانیال به دست پدر
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    واقعا متاسفم این جور پدرا حیوان وحشی هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید