هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۲/۰۳

هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۲/۰۳

با توجه به شدار‌های دریایی سازمان هواشناسی ایران امروز ۳ اسفند ماه در مناطق ساحلی گیلان و مازندران، افزایش تلاطم و ارتفاع امواج بین ۲ تا ۲/۵ متر و در نواحی فراساحل گاهی تا ۳ متر رخ خواهد داد.

کد خبر : ۹۰۸۲۵
بازدید : ۵۰۲۱
فرادید | بر اساس تحلیل نقشه‌های سازمان هواشناسی ایران امروز ۳ اسفندماه شرق آذربایجان شرقی، گیلان، اردبیل، شرق و جنوب شرق فارس، ارتفاعات و شمال هرمزگان، نیمه شرقی خراسان جنوبی، شمال غرب سیستان و بلوچستان، مناطق مرکزی و نیمه غربی کرمان تحت نفوذ سامانه بارشی جديد خواهند بود.

بر این اساس بارش باران و برف، رخداد مه و کاهش دید افقی و در مناطق جنوبی بارش باران و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد وقوع تگرگ در این مناطق پیش بینی می‌شود.

به گزارش فرادید؛ همچنين امروز در مناطق ساحلی گیلان و مازندران، افزایش تلاطم و ارتفاع امواج بین ۲ تا ۲/۵ متر و در نواحی فراساحل گاهی تا ۳ متر رخ خواهد داد.

از اواخر روز سه شنبه سامانه بارشی از سمت جنوب وارد کشور شده و روز چهارشنبه در مناطق جنوب، جنوب غرب و شرق کشور باعث بارش باران، رعدوبرق و وزش باد و در مناطق سردسیر بارش برف می‌شود. در این روز با فعالیت سامانه بارشی دیگری در شمال کشور بر شدت بارش‌ها در استان‌های ساحلی دریای خزر افزوده می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز پنجشنبه در جنوب غرب، جنوب، شرق، شمال غرب و سواحل غربی دریای خزر بارش پیش بینی شده است.

وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید