سریال‌های نوروزی ۱۴۰۰ کدامند؟

سریال‌های نوروزی ۱۴۰۰ کدامند؟

«نون. خ»، «همبازی» و «بوتیمار» که قرار است از شبکه‌های یک، دو و سه سیما پخش شوند به احتمال زیاد در نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن خواهند رفت.

کد خبر : ۹۰۸۲۹
بازدید : ۲۴۰۲
سریال‌های نوروزی

با اینکه روابط عمومی سیما تاکنون سریال‌های شبکه‌های مختلف تلویزیون در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰ را معرفی نکرده، اما مرور فهرست سریال‌هایی که در ماه‌های اخیر جلوی دوربین رفته‌اند تا حد زیادی ترکیب سریال‌های نوروزی امسال را (که نمایش‌شان از یک ماه دیگر آغاز خواهد شد) افشا می‌کند.

در حال حاضر دو سریال کمدی و یک ملودرام عاشقانه در حال ساخت هستند که به احتمال زیاد در نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن خواهند رفت.

«نون. خ»، «همبازی» و «بوتیمار» که قرار است از شبکه‌های یک، دو و سه سیما پخش شوند. در این میان گفتنی است که دو قسمت پایانی سری ششم «پایتخت» نیز طبق وعده اعلام شده، از سوی سازندگانش در حال ساخت است، اما پخش نوروزی آن تاکنون به طور قطع از سوی تلویزیون تأیید نشده است.

سومین دید و بازدید «نون. خ»

فصل سوم سریال «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در حال ساخت است و احتمالا در روز‌های نوروزی ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این سریال در حال حاضر در اطراف تهران در حال تصویربرداری است و تاکنون حدود ۹۷درصد از تصویربرداری فصل سوم انجام شده است.

ایسنا درباره سریال «نون. خ» نوشته که این سریال ادامه‌دار در حالی تولید می‌شود که معمولا سریال‌هایی با تعداد فصل‌های بالا اغلب با نگرانی‌هایی، چون جلب رضایت مخاطب و تکرار موفقیت فصل‌های قبلی، همراه می‌شوند.
اما کارگردان در این زمینه اطمینان داده که «تمام تلاش ما این است که سریال «نون خ» در فصل جدیدش جذاب‌تر و مخاطب‌پسندتر باشد و بتواند مردم را در ایام عید نوروز بیشتر شاد و خوشحال کند.»

به گفته آقاخانی داستان فصل سوم سریال «نون. خ» در ادامه فصل دوم جریان دارد و در این فصل علاوه بر نمایش زیبایی‌های استان کرمانشاه و استان کردستان، جلوه‌هایی از مهاباد و بخش‌های کردنشین استان آذربایجان هم به تصویر کشیده خواهد شد.
بازیگران این فصل نیز همان بازیگران دو فصل گذشته هستند، با این تفاوت که چند بازیگر به این مجموعه اضافه شده‌اند. سعید آقاخانی، علی صادقی، سیروس میمنت، شقایق دهقان، سیدعلی صالحی، نارین ایوبی، شقایق فتاحی و… بازیگران سریال «نون. خ» هستند- که در فصل سوم این سریال تمرکز روی تولید محصولات دارویی است و به عبارت بهتر این شغل معرفی شده است.

همچنین گفتنی است که در فصل جدید سریال «نون. خ» بازیگران با ماسک مقابل دوربین می‌روند. سعید آقاخانی در توضیح این شرایط گفته: «از آنجا که یکی از شخصیت‌های این سریال بر اساس قصه به کرونا مبتلا شده است، بنابراین ما علاوه بر اینکه به موضوع کرونا پرداختیم، تمام صحنه‌ها را با ماسک مقابل دوربین رفته‌ایم.»
پخش پایتخت در نوروز 1400؟

دیدار دوباره با اهالی «پایتخت»

از حدود ۱۰ روز پیش تصویربرداری دو قسمت پایانی فصل ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری (که سال گذشته به دلیل شیوع کرونا نیمه‌تمام ماند) در مازندران آغاز شده است.
الهام غفوری، تهیه‌کننده «پایتخت» ضمن تایید این خبر گفته: «سال گذشته به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا، تولید و پخش فصل ۶ «پایتخت» ناتمام ماند و ما بر خود وظیفه دانستیم که حتما دو قسمت پایانی «پایتخت۶» را تولید و پخش کنیم تا پرونده این فصل بسته شود.»

این خبر در حالی اعلام می‌شود که در ماه‌های اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر ساخت «پایتخت ۷» هم مطرح شده بود، اما طرح مطالبی درباره دستمزد میلیاردی برخی عوامل از سوی رسانه‌ها و همچنین ممنوع‌التصویری برخی بازیگران این سریال باعث شد که در نهایت محسن تنابنده با انتشار مطلبی ساخت سری جدید این مجموعه را فعلا منتفی اعلام کند.

تهیه‌کننده «پایتخت» همچنین گفته که قرار است این قسمت‌ها عید نوروز روی آنتن تلویزیون برود. البته هنوز روابط عمومی سیما پخش قطعی آن را اعلام و تایید نکرده است.

«هم‌بازی» مافیاباز‌ها

«هم‌بازی» دیگر سریالی است که این روز‌ها جلوی دوربین رفته. سریال -احتمالا- نوروزی شبکه دو به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی نوید محمودی که با توجه به اینکه گفته می‌شود برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته شده، در دو گروه در تهران و اطراف گرمسار در حال ضبط تصاویر است.

علاوه بر آتیلا پسیانی که از نخستین بازیگرانی است که اعلام شد در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد؛ دیبا زاهدی، کامران تفتی، حسین مهری، مریم مومن، علیرضا استادی و امیر کاظمی از دیگر بازیگران این سریال هستند.
ترکیبی که چند تن از آنان از جمله حسین مهری، مریم مومن و کامران تفتی از جمله شرکت‌کنندگان مجموعه موفق «شب‌های مافیا» ساخته سعید ابوطالب هستند- که اتفاقا در این بازی خوش درخشیدند و توانستند رضایت مخاطبان را باعث شوند. «گفته می‌شود که هم‌بازی» با فیلمنامه‌ای از وحید حسن‌زاده و مریم اسمی‌خانی و طراحی نوید محمودی قصد دارد به روابط، اشتغال جوانان و هویت آنان نگاهی ویژه داشته باشد.

کمدین‌های همیشگی

سریال نوروزی شبکه سه سیما هم کمدی است. سریالی به نام «بوتیمار» با نام قبلی «ویلا»، با کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی مهران مهام که جدیدترین سریالی است که به عنوان یکی از مهم‌ترین گزینه‌های پخش نوروزی از سوی رسانه‌ها مطرح شده است.

علیرضا نجف‌زاده، کارگردان سریال «بوتیمار» که در تعطیلات نوروزی ۹۸ سریال «زوج یا فرد» را در شبکه سه سیما روی آنتن برده بود؛ در «بوتیمار» (که این نیز احتمالا از شبکه سه سیما پخش خواهد شد) از گروهی از بازیگرانی بهره برده که پیش از این بار‌ها در کار‌های کمدی امتحان‌شان را پس داده‌اند.
بازیگرانی مانند حمید لولایی، مرجانه گلچین و هدایت هاشمی- که باید دید آیا خواهند توانست در روز‌های نوروزی ۱۴۰۰ مخاطب را پای تلویزیون نگه دارند یا نه.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید