بررسی مهمترین مشکلات لباسشویی بکو و زیرووات

بررسی مهمترین مشکلات لباسشویی بکو و زیرووات

برخی مواقع به هنگام کار دستگاه متوجه می شوید که لباسشویی در حال لرزش است. در این موارد معمولاً کارکرد دستگاه با سر و صدای زیادی نیز همراه می باشد. برای رفع این ایراد باید تراز بودن دستگاه را چک کنید. در ضمن باید توجه داشته باشید که بیش از ظرفیت دیگ ماشین لباسشویی در آن لباس نریزید. این امر، تعادل دستگاه را به هم زده و منجر به بروز خرابی های متعدد در آن می شود. به این ترتیب باید هزینه زیادی صرف تعمیر این محصول کنید. البته با مراجعه به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات، این هزینه ها کاهش خواهد یافت.

کد خبر : ۹۰۸۹۸
بازدید : ۴۶۰۴

ماشین لباسشویی جزو مهمترین لوازم خانگی است که نبود آن در منزل می تواند برای بانوی خانه، آزار دهنده باشد. برندهای متعددی اقدام به تولید ماشین لباسشویی هایی با قابلیت های متنوع کرده اند. دو مورد از این برندها، برندهای بکو و زیرووات هستند. این دو برند لوازم خانگی، جزو برندهای پیشرو به شمار می روند که محصولاتی با کارایی بالا تولید کرده اند. اگر در منزل، یکی از این دو برند را داشته باشید قطعاً با کیفیت و کارایی آن آشنا هستید. با وجود تمامی این ویژگی ها، به دلیل استفاده زیاد و نادرست از این دستگاه ها، ممکن است با خرابی در آنها مواجه شوید. در این موارد اگر با ایرادات و مشکلات ماشین لباسشویی بکو و زیرووات آشنا باشید می توانید به راحتی از پس تعمیرات آن برآمده و یا اقدامات لازم را انجام دهید. در ادامه با راهنما ماشین لباسشویی بکو همراه ما باشید.

بررسی مهمترین مشکلات لباسشویی بکو و زیرووات

ایرادات ماشین لباسشویی بکو

ماشین لباسشویی بکو جزو برترین لباسشویی های موجود در بازار است. این محصول ممکن است تحت تأثیر برخی عوامل، دچار خرابی شده و نیاز باشد نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی بکو اقدام کنید. این ایرادات به شرح زیر هستند:

لباسشویی روشن نمی شود

روشن نشدن ماشین لباسشویی بکو جزو مهمترین مشکلاتی است که در آن به وجود می آید. این ایراد دلایل مختلفی دارد که از میان آنها می توان به عدم اتصال درست به پریز ، قفل نشدن کامل درب و عدم توازن بار اشاره کرد. سعی کنید درب را به خوبی بسته و لباس ها را به صورت یکنواخت در دیگ دستگاه قرار دهید. در صورتی مشکل رفع نشد باید به سراغ بررسی قطعاتی همچون برد و تایمر الکتریکی دستگاه بروید. از آن جایی که این قطعات را افراد عادی نمی توانند تعمیر کنند باید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو تماس بگیرید. در این حالت، تعمیرکاران به سرعت در محل حاضر شده و اقدامات لازم را انجام می دهند.

از لباسشویی آب نشت می کند

اگر با نشت آب از ماشین لباسشویی مواجه شدید لازم است ابتدا میزان مواد شوینده را بررسی کنید. در ضمن باید بررسی کنید که دیگ دستگاه، ایراد نداشته باشد. علاوه بر این موارد، عواملی چون انسداد در شیلنگ تخلیه، شل شدن شیلنگ های ورودی و خروجی و خرابی پمپ نیز می توانند در بروز این خرابی دخیل باشند. این ایراد را سریعاً توسط یک تعمیرکار حرفه ای بررسی کنید تا از ورود آب به موتور، جلوگیری شود. تعمیرکاران حاضر در نمایندگی با ساختمان دستگاه آشنایی کامل داشته و می توانند در کمترین زمان ممکن، تعمیرات را انجام دهند. آنها در صورت نیاز به تعویض قطعات، آنها را از میان محصول اورجینال انتخاب می کنند که این امر باعث بالا رفتن کیفیت کار دستگاه خواهد شد.

محتویات مواد شوینده بر روی لباس می ماند

اگر بعد از شستشوی لباس ها متوجه شدید که محتویات مواد شوینده بر روی لباس ها می مانند، باید شیر ورودی آب سرد را بررسی کنید. اگر این شیر با مواد رسوبی مسدود شده باشد احتمال دارد آب به حد کافی در مخزن پر نشود. برای بررسی دقیق تر این مشکلات ماشین لباسشویی بکو ، بهتر است تنظیمات آن را نیز چک کنید.

ایرادات ماشین لباسشویی زیرووات

زیرووات را می توان جزو برندهای پیشرو در تولید ماشین لباسشویی های با کیفیت دانست. محصولات این برند مجهز به قابلیت های متنوعی هستند که شستشوی لباس ها را با کیفیت بالا انجام می دهند. چنانچه به دلایل متعددی، ماشین لباسشویی شما خراب شد می توانید با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات تماس گرفته و از خدمات بی نظیر آن برای تعمیرات استفاده کنید. البته آگاهی از ایرادات رایج در این محصول و نحوه تعمیرات آن می تواند در رفع ایرادات این دستگاه، مؤثر باشد.

بررسی مهمترین مشکلات لباسشویی بکو و زیرووات

ماشین لباسشویی لرزش دارد

برخی مواقع به هنگام کار دستگاه متوجه می شوید که لباسشویی در حال لرزش است. در این موارد معمولاً کارکرد دستگاه با سر و صدای زیادی نیز همراه می باشد. برای رفع این ایراد باید تراز بودن دستگاه را چک کنید. در ضمن باید توجه داشته باشید که بیش از ظرفیت دیگ ماشین لباسشویی در آن لباس نریزید. این امر، تعادل دستگاه را به هم زده و منجر به بروز خرابی های متعدد در آن می شود. به این ترتیب باید هزینه زیادی صرف تعمیر این محصول کنید. البته با مراجعه به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات ، این هزینه ها کاهش خواهد یافت.

آب ماشین لباسشویی تخلیه نمی شود

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی زیرووات این است که آب آن تخلیه نشود. آن چه سبب می شود تا آب دستگاه، در زمان مناسب و به صورت کامل تخلیه شود عملکرد پمپ دستگاه است. اگر پمپ خراب شده باشد قطعاً آب دستگاه تخلیه نخواهد شد. در ضمن پاره شدن تسمه نیز می تواند در این امر دخیل باشد. برای این که عملکرد دستگاه به حالت قبل برگردد باید تسمه آن تعویض شود. برای این کار می توانید از خدمات نمایندگی این محصول استفاده کنید. تعمیرکاران با در دست داشتن قطعات اورجینال، با هزینه بسیار کمی این قطعه را تعویض خواهند کرد.

لباسشویی بوی بدی منتشر می کند

میزان استفاده از لباسشویی در طول هفته، زیاد است. از این رو ممکن است شیلنگ ها و درزهای آن دچار رسوب گرفتگی شده و محیط مناسبی برای رشد انواع قارچ و باکتری به وجود آید. در این حالت از دستگاه، بوی بدی منتشر خواهد شد. برای رفع این ایراد و تعمیر آن بهتر است لاستیک دور درب و شیلنگ ها را بررسی کرده و آنها را تمیز کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله درباره مهمترین مشکلات ماشین لباسشویی بکو و زیرووات توضیحاتی ارائه شد. در صورت بروز هر گونه ایراد می توانید با مطالعه نکات ذکر شده در این مطلب، درصدد رفع ایرادات برآیید؛ اما اگر در این زمینه تخصص و تجربه ای ندارید هرگز دستگاه را دستکاری نکنید. در این موارد با نمایندگی تعمیرات این محصولات تماس بگیرید تا تعمیرکاران به سرعت در محل حاضر شوند. آنها عیب یابی و تعمیرات را با سرعت بالایی انجام داده و در قبال این تعمیرات، ضمانت نامه یک ساله خدمات نیز به شما ارائه خواهند داد. بر اساس این ضمانت نامه، شما می توانید تا یک سال، ایرادات به وجود آورده در لباسشویی را به صورت رایگان، رفع کنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید