۵ نوشیدنی سبز برای کاهش وزن

۵ نوشیدنی سبز برای کاهش وزن

روز خود را با گنجاندن نوشیدنی‌هایی سرشار از فیبر و کم کالری آغاز کنید تا شاهد اثرات شگفت انگیز آن‌ها در کنترل وزن باشید

کد خبر : ۹۰۹۸۰
بازدید : ۱۱۳۰۰
آب کرفس وسبزیجات

اینطور ثابت شده که آب میوه‌های سبز که مخلوطی از سبزیجات مختلف هستند، دارای خواص چربی سوزی بوده و به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک می‌کنند. خاصیت دیگر این نوشیدنی ها، سم زدایی از بدن و بهبود فرایند هضم است که دو عامل کلیدی در کاهش وزن محسوب می‌شوند.

روز خود را با گنجاندن این نوشیدنی‌های سرشار از فیبر و کم کالری آغاز کنید تا شاهد اثرات شگفت انگیز آن‌ها در کنترل وزن باشید:

خیار، کرفس و آب سیب: یک نوشیدنی کم کالری و بسیار خوشمزه همراه با ویتامین ها، املاح معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است که جذب چربی توسط روده را کاهش می‌دهد و متابولیسم را تحریک می‌کند. فقط کافیست یک دوم خیار، ۳ ساقه کرفس، ۱ سیب سبز و یک دوم فنجان آب را با هم میکس کنید و با معده خالی با بعد از ظهر، دو تا سه بار در هفته بخورید.

لیمو، جعفری و آب اسفناج: این نوشیدنی حاوی خواص دیورتیک، پاک کننده سموم بدن و ضد التهابی است و برای تمام رژیم‌های کاهش وزن می‌تواند مفید باشد. اضافه کردن لیمو به این نوشیدنی متابولیسم را بالا برده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.
یک عدد لیمو را به همراه ۵ شاخه جعفری، ۶ برگ اسفناج، ۱ ساقه کرفس، یک دوم خیار، یک قاشق چای خوری زنجبیل رنده شده و یک فنجان آب میکس کنید و این نوشیدنی را سه بار در هفته بنوشید.

کیوی، اسفناج و آب کاهو: ترکیبی از این میوه و سبزیجات مقادیر زیادی فیبر و آنتی اکسیدان به بدن شما می‌رساند که همگی برای جلوگیری از اضافه وزن ضروری هستند.
این نوشیدنی خواص دیورتیک و پاک کننده دارد و می‌تواند سموم را از بدن خارج کند. کافیست ترکیب و میکس یک عدد کیوی، ۵ برگ اسفناج، ۳ برگ کاهو و یک لیوان آب را هفته‌ای سه بار بنوشید تا شاهد اثرات شگفت انگیز آن در کاهش وزن باشید.

آناناس، خیار، آب اسفناج: سرشار از آنتی اکسیدان‌ها با خواص دیورتیک است و یک راه عالی برای از دست دادن سموم بدن محسوب می‌شود. مزایای این نوشیدنی عبارتند از مبارزه با التهاب، و افزایش متابولیسم بدن. ۲ تکه آناناس را به همراه یک دوم خیار، ۴ برگ اسفناج و ۱ فنجان آب مخلوط کنید و ۳۰ دقیقه قبل از مصرف صبحانه با معده خالی بنوشید.

هویج، کاهو و آب کلم بروکلی: سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی و دفع کننده سموم بدن است. یک دوم هویج، به همراه ۳ برگ کاهو، یک تکه کلم بروکلی و ۲ ساقه کرفس را به همراه یک فنجان آب پرتقال مخلوط کنید و همراه با صبحانه یا اواسط بعد از ظهر بنوشید. مصرف این نوشیدنی را دو هفته ادامه دهید و بعد از یک وقفه یک هفته ای، دو باره آن را تکرار کنید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید