قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۲/۰۷

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۲/۰۷

قیمت بیت کوین بار رشد ناچیز ۳.۳۳ درصد، امروز ۷ اسفندماه ۱۳۹۹ به ۵۰۶۲۵ دلار معادل ۱۳۵۰۱۳۰۱۳۸ تومان رسید.

کد خبر : ۹۱۰۰۱
بازدید : ۴۵۵۷
بیت کوین
فرادید | روند ریزشی بیت کوین در بازار تا حدودی متوقف شده است. قیمت بیت کوین امروز ۷ اسفندماه ۱۳۹۹ با ۳.۳۳ درصد افزایش به ۵۰,۶۲۵ دلار معادل ۱,۳۵۰,۱۳۰,۱۸۳ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۵۸,۳۳۰.۵۷ دلار بوده که همینک %۱۳.۲۰ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۴ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

کارشناسان رمز ارز‌ها اخیراً هشدار داده بودند که سرمایه گذاری بر روی بیت کوین و برخی ارز‌های دیجیتال اشتباه است چرا که به احتمال زیاد به زودی قیمت‌ها نزولی خواهند شد. سقوط ۸ هزار دلاری قیمت بیت کوین در شرایطی اتفاق افتاد که دو روز قبل تحلیلگران بانک جی پی مورگان نسبت به ریزش این رمز ارز هشدار داده بودند.

آن‌ها هشدار داده بودند که چنین روند سریعی در افزایش قیمت که بخشی از آن هم به لطف شرایط کرونایی به دست آمده است امکان شکست دارد.

به گزارش فرادید؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد که از پنج ماه پیش تاکنون ارزش بازار بیت کوین حدود ۴.۵ برابر شده است. همچنین قیمت بیت کوین از ابتدای سال ۲۰۲۱ از ۲۹ هزار دلار تا ۵۹ هزار دلار رشد قیمت را تجربه کرد که این رقم نشان دهنده رشد ۱۰۰ درصدی است.

هشدار‌ها نسبت به وجود حباب در بازار ارز‌های دیجیتالی کماکان به قوت خود باقی مانده است. بیل گیتس- بنیان گذار گروه مایکروسافت- که پیشتر گفته بود نه بیتکوین دارد و نه راجع به آن اظهار نظر می‌کند، به سرمایه گذاران هشدار داده است که اگر ثروتشان کمتر از ایلان ماسک است باید نسبت به ریسک‌های سرمایه گذاری در بازار بیتکوین بسیار هوشیار باشند.

گرچه بسیاری از سرمایه گذاران بیت کوین نسبت به آینده این بازار دچار تردید شده اند، اما فعالان بازار دیجیتال معتقدند که اصلاح بیت کوین در این بازه زمانی نیاز بازار بوده و احتمالا پس از اصلاح موقت دوباره روند صعودی را در پیش خواهد گرفت.

علیرغم سقوط شدید بیت کوین، کارشناسان معتقدند که پادشاه ارز‌های دیجیتال برای احیای قیمت شانس دارد. تحلیل‌گران با تکیه بر مدل «سوددهی و ضرردهی» (IOMAP)، پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت کوین تا ۵۳،۰۰۰ دلار افزایش پیدا کند.

اما در طرف مقابل تحلیلگران بانک جی پی مورگان همچنان معتقدند که بیت کوین نیاز به اصلاح بیشتری دارد تا به قیمت واقعی نزدیک شود. با این وجود باید نشست و دید که افت شدید قیمت بیت کوین موجب افزایش حجم تقاضا خواهد شد و یا ترس موجود در بازار ریزش بیشتری را برای این رمز ارز رقم خواهد زد.

در سوی دیگر بازار و در جایگاه دوم، اتریوم نیز با ۳.۱۶ درصد رشد به قیمت ۱۶۳۲.۶۷ دلار رسید و تتر در همان محدوده قیمتی ۱.۰۰ دلار باقی ماند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید