مردی قلب همسایه‌اش را پخت

مردی قلب همسایه‌اش را پخت

لارنس اندرسون ۴۲ ساله ساکن چیکاشا در اوکلاهما، روز نهم فوریه، همسایه خود، آندرئا لین بلنکن‌شیپ ۴۱ ساله را به ضرب چاقو از پای درآورده است.او قلب مقتول را با سیب‌زمینی پخت تا به خانواده‌اش غذا بدهد و شیاطین را آزاد کند.

کد خبر : ۹۱۰۱۹
بازدید : ۱۰۳۳۹
قتل

مردی که به قتل سه نفر متهم شده، اعتراف کرده که قلب همسایه خود را در آورده و آن را پخته است. او گفته که قصد داشته است آن را به خانواده خود بخوراند تا «شیاطین را آزاد کند».

به گزارش روزنامه دِ اوکلاهامن، لارنس اندرسون ۴۲ ساله ساکن چیکاشا در اوکلاهما، روز نهم فوریه، همسایه خود، آندرئا لین بلنکن‌شیپ ۴۱ ساله را به ضرب چاقو از پای درآورده است.

در حکم بازرسی دفتر تحقیقات ایالتی اوکلاهما (او‌اس‌بی‌آی) آمده است که اندرسون قلب مقتول را از بدنش در آورده و آن را به خانه بستگان خود در آن نزدیکی برده است. افسر دفتر تحقیقات اوکلاهما افزود: «او قلب را با سیب‌زمینی پخت تا به خانواده‌اش غذا بدهد و شیاطین را آزاد کند.»

ظاهرا اندرسون ۴۲ ساله سپس لئون پای، دایی خود و نوه چهار ساله‌اش، کائوس یتس را نیز کشته و بعد به هر دو چشم دلسی پای، زن دایی خود، چاقو زده است. خانم پای که از این حمله جان سالم به در می‌برد، با پلیس تماس می‌گیرد و ماموران اداره پلیس چیکاشا، همان روز اندرسون را دستگیر می‌کنند.

وقتی پلیس به محل حادثه می‌رسد، با شنیدن صدای فریاد‌های خانم پای به زور وارد خانه می‌شود و می‌بیند که «اندرسون در اتاق نشیمن در حال بالا آوردن روی کوسن‌ها است.»

اندرسون دو روز بعد در بیمارستانی در اوکلاهما، که در آنجا معالجه می‌شد، به قتل خانم بلنکن‌شیپ اعتراف کرد. او اینک در زندان گریدی کانتی محبوس و منتظر دادگاه است. جیسون هیکس، وکیل دادگستری شهرستان گریدی، به روزنامه اوکلاهامن گفته است که احتمال صدور حکم اعدام «وجود دارد».
منبع: اينديپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید