مجید صالحی در برنامه دورهمی

مجید صالحی در برنامه دورهمی

این قسمت از برنامه دورهمی قرار بود در خردادماه ۱۳۹۹ روی انتن رود، اما به دلیل حواشی حضور مجید صالحی در برنامه "ام شو" ۹ ماه به تعویق به افتاد.

کد خبر : ۹۱۰۲۷
بازدید : ۳۱۰۷
مجید صالحی در دورهمی
فرادید | مهران مدیری در برنامه دورهی دیشب ۶ اسفندماه میزبان مجید صالحی بود که این برنامه از شبکه نسیم پخش شد.

در بخش ابتدایی گفتگو صالحی درباره دو قلوهایش گفت: حنا و آروین دو قلو‌های من هستند. دغدغه و نگرانی بسیاری برای آینده آن‌ها دارم. او ادامه داد در زمان تولد بچه‌ها کارگردانی نکرده و فقط به عنوان بازیگر در سریال‌ها حضور داشته است. مجید صالحی در طول برنامه از همسر وماجرای آشنایی با وی و فرزنداش و خاطرات مشترکشان صحبت کرد.

بازیگر «ترش وشیرین» درباره ۱۱ عمل جراحی اش گفت: تاندون‌های دستم پاره شد و چند بار عمل کردم. دیسک عوض کردم. با یوسف تیموری با ماشین تصادف کردیم و دره رفتیم شبکیه چشم ام را عمل کردم، عمل قلب داشتم.

مجید صالحی از رفاقتش با رضا عطاران گفت و در این خصوص خاطره‌ای هم تعریف کرد: شب مهمان خانه عطاران بودیم و به خاطر صمیمیتی که با رضا داشتم یکی از مهمانان را تا جلوی در بدرقه کردم. زمانی که آمدم آسانسور اشتباه پیاده شدم و زنگ خانه را زدم یک آقایی در راه باز کرد و گفت: ببخشید آقای عطاران طبقه بالاست.

صالحی ادامه داد: رضا بهم گفت خاک تو سرت رفتی زنگ همه رو زدی!

مهران مدیری نیز در بخش پایانی خاطره خاص دیگری از عطاران تعریف کرد:عطاران در فرودگاه کانادا زمانی که پاسپورت را به مسئول می‌دهد پلیس از او سوال می‌کند که چند روز می‌مانید به جای اینکه بگوید ۱۰ روز می‌گوید ۱۰ سال!
ماجرای ازدواج مجید صالحی از زبان خودش
بیان خاطراتی از رضا عطاران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید