قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۲/۰۹

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۲/۰۹

قیمت بیت کوین امروز ۹ اسفند ماه ۱۳۹۹ رشد ناچیز ۱.۸۷ درصدی را ثبت کرد و با ۴۷,۸۸۶ دلار معادل ۱,۲۹۱,۴۴۷,۸۴۸ تومان معامله شد.

کد خبر : ۹۱۰۳۸
بازدید : ۳۷۳۹

 بیت کوین

فرادید | ریزش ار‌های دبجیتال در بازار ادامه دارد. قیمت بیت کوین امروز ۹ اسفندماه ۱۳۹۹ با ۱.۸۷ درصد افزایش به ۴۷,۸۸۶ دلار معادل ۱,۲۹۱,۴۴۷,۸۴۸ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۵۸،۳۳۰.۵۷ دلار بوده که همینک %۱۷.۹۲ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۴ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

روند افزایش ارزش بیت کوین در سال جاری میلادی با مانع مواجه شده و جهت عکس به خود گرفته است. این هفته بدترین هفته برای بیت کوین طی حدود یک سال گذشته بوده است. بیت کوین نتوانست در تراز ۵۰ هزار دلاری باقی بماند و ارزش همه ۱۰ ارز مهم دیجیتالی ریزش کرد.

قیمت اتریوم که در جیگاه دوم قرار دارد به ۱۵۱۲.۳۶ دلار و تتر هم به جایگاه پنجم سقوط کرد و در محدوده قیمت ۱.۰۰ دلار معامله م شود. بیت کوین، بزرگترین ارز مجازی دنیا بیش از ۲۰ درصد از ارزش خود را در این هفته از دست داد که بزرگترین کاهش ارزش آن از ماه مارس ۲۰۲۰ بوده است.

به گزارش فرادید؛ هشدار‌ها نسبت به وجود حباب در بازار ارز‌های دیجیتالی کماکان به قوت خود باقی مانده است. بیل گیتس - بنیانگذار گروه مایکروسافت - که پیشتر گفته بود نه بیتکوین دارد و نه راجع به آن اظهار نظر می‌کند، به سرمایه گذاران هشدار داده است که اگر ثروتشان کمتر از ایلان ماسک است باید نسبت به ریسک‌های سرمایه گذاری در بازار بیتکوین بسیار هوشیار باشند.

این شرایط سخت برای بیت کوین در بحبوحه آشفتگی‌های بیشتر در بازار‌های جهانی به وجود آمده است. افزایش سود اوراق قرضه نشان دهنده بالا رفتن رشد و تورم و اجبار تاجران به ارزش‌گذاری دوباره موقعیتشان در سراسر گروه‌های سرمایه‌ای است. شاخص نزدک-۱۰۰ با سقوط سهام شرکت‌های تسلا و پلوتون اینترکتیو، پایین آمده است.

روز بیست و دوم فوریه شاهد ثبت یک رکورد تازه در ارزش بیتکوین بود و این ارز از قله ۵۸ هزار دلاری خود تا کف ۴۷ هزار دلاری ریزش کرد. این ریزش که سنگین‌ترین ریزش روزانه بیتکوین هم بود به سرعت سایر ارز‌ها را هم با ریزش سنگین مواجه کرد. آخرین بار در ۱۱ ژانویه ارزش بیتکوین دچار ریزش شدید شده بود.


تحلیلگران عقیده دارند تقویت ارزش دلار نشانه کاهش ارزش بیت کوین و ارز‌های مجازی است.

ضعف بیت کوین در مقابل نوسانات بازار، کارآمدی آن را به عنوان یک ارز پشتیبان در برابر تورم زیر سوال برده است. بسیاری عقیده داشتند افزایش ارزش سرمایه‌های دیجیتال یک حباب و تکرار نوسانات ۲۰۱۷ است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید