قتل دختر ۱۹ ساله گِیمر به دست همبازی

قتل دختر ۱۹ ساله گِیمر به دست همبازی

آلوز کوستا ظاهرا در خانه‌اش در منطقه حومه‌ای پیریتوبا، به اینگرید چاقو زد و بعد صحنه‌های وحشتناک این قتل را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت. وقتی پلیس از او پرسید چرا این کار را کرده، او ظاهرا پاسخ داد: «چون دلم خواست.»

کد خبر : ۹۱۰۷۰
بازدید : ۱۱۰۵۷
قتل گِیمر به دست همبازی

گیمر زن ۱۹ ساله‌ای ظاهرا به دست گیمر رقیبش در برزیل به قتل رسید. گفته می‌شود بدن بی‌جان اینگرید اولیویرا بونو دا سیلوا در خانه‌اش در آلوز کوستا در شهر جنوب شرقی سائو پائولو پیدا شده است.

این زن جوان که در بازی محبوب «ندای وظیفه: موبایل» در تیم مقابل قاتل بازی می‌کرد، روز دوشنبه به خانه همبازي خود رفت.

به گزارش نشریه تایمز، آلوز کوستا ظاهرا در خانه‌اش در منطقه حومه‌ای پیریتوبا، به اینگرید چاقو زد و بعد صحنه‌های وحشتناک این قتل را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت. وقتی پلیس از او پرسید چرا این کار را کرده، او ظاهرا پاسخ داد: «چون دلم خواست.»

گِیمر‌های دیگر یاد و خاطره اینگرید را که عضوی از گروهی به نام «تاثیر بی‌نظیر برزیل» بود گرامی داشته‌اند و در فضای مجازی گفتند از این خبر «دل‌خون» شدند. گروه تاثیر بی‌نظیر برزیل به یادبود اینگرید که در جامعه گیمر‌ها با نام «سول» شناخته می‌شد، گفت: «او انسانی فوق‌العاده بود، انسانی که ما هر روز که خورشید طلوع می‌کند به یادش خواهیم بود.»

گرچه نیت از ارتکاب این قتل هنوز مشخص نیست، اما به گزارش گروه حقوق بشری «اصل ۱۹» برزیل در رتبه پنجم جهان در زمینه بیشترین آمار قتل زنان قرار داد. این گروه حقوق بشری قاره آمریکا گفت قتل زنان در این کشور اتفاقاتی «نادر» نیست، بلکه حاکی از هنجار‌های جنسیت‌زده و «عمیقا ریشه‌دار» در جامعه برزیل است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید