قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۲/۱۰

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۲/۱۰

امروز ۱۰ اسفند ۱۳۹۹، قیمت بیت کوین ریزش ۰.۰۸ درصدی را ثبت کرد و به ۴۶,۶۲۸ دلار معادل ۱,۲۴۲,۴۹۱,۹۶۲ تومان رسید.

کد خبر : ۹۱۰۸۳
بازدید : ۳۸۸۲
بیت کوین
فرادید | بیت کوین همچنان در مسیر ریزش حرکت می‌کند. قیمت بیت کوین امروز ۱۰ اسفندماه ۱۳۹۹ با ۰.۰۸ درصد کاهش قیمت به ۴۶,۶۲۸ دلار معادل ۱,۲۴۲,۴۹۱,۹۶۲ تومان رسید.

بیت کوین با ارزش بازارِ حدود ۸۶۷.۹۸ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۹.۲۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. حجم مبادلات روزانه آن ۴۳.۸۵ میلیارد دلار است.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۵۸,۳۳۰.۵۷ دلار بوده که همینک %۲۰.۱۷ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۴ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

کارشناسان معتقدند شاید سخنان وزیر خزانه داری آمریکا درباره بیت کوین مهم‌ترین عامل ریزش در روزهای اخیر باشد، اما عوامل بسیاری در شکل گیری ریزش کنونی نقش ایفا کردند.

همچنین ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس با توئیت جنجالی خود فضا را برای سقوط آزاد بیت کوین محیا کرده بود. او در توئیتی گفته بود که قیمت بیت کوین و اتریوم بالا رفته است و به نظر می‌رسد که این قیمت گران باشد.

به گزارش فرادید؛ البته علاوه بر ایلان ماسک، موضع بیل گیتس موسس شرکت مایکروسافت نسبت به بیت کوین باعث نگرانی این بازار شد. او همچنین گفته بود که من نسبت به بیت‌کوین خوش‌بین نیستم و عقیده دارم اگر به اندازه ایلان ماسک پول ندارید باید مراقب باشید.

از سوی دیگر دولت بایدن لایحه پرداخت بسته محرک مالی ۱.۹ تریلیون دلاری که در زمان ریاست جمهوری ترامپ مطرح شده بود را برای تصویب به سنا ارسال کرد. بیت کوین پس از شکست مقاومت ۵۰ هزار دلاری در هفته گذشته، در بیشتر روز‌های این هفته زیر ۵۰ هزار دلار باقی مانده است، اما معیار‌های موجود برای پادشاه رمز ارز‌ها همچنان صعودی به نظر می‌رسد. ممکن است پس از بازگشایی بازار در آمریکا (روز دوشنبه) شاهد بهبود جزئی قیمت بیت کوین باشیم.

اما برخی تحلیلگران بر این باورند تا وقتی که قیمت بیت‌کوین زیر محدوده ۴۷-۴۹ هزار دلار در نوسان باشد، احتمال ریزش تا محدوده حمایت ۳۹-۴۱ هزار دلار بیشتر است. در محدوده زمانی ۶-۱۳ مارس احتمال رسیدن به محدوده حمایت افزایش می‌یابد.

جی پی مورگان، غول حوزه سرمایه‌گذاری وال استریت، در اطلاعیه‌ای به مشتریان خود توصیه کرده است که ۱ درصد از سبد سرمایه‌گذاری خود را به بیت کوین اختصاص دهند. به‌گفته این شرکت، اختصاص سرمایه به ارز‌های دیجیتال می‌تواند به‌عنوان یک سرپناه در مقابل نوسانات دارایی‌های سنتی مثل طلا عمل کند.

استراتژیست‌های جی‌پی‌مورگان برای کاهش آسیب حاصل از سقوط احتمالی ارز‌های دیجیتال، درصد کمی را برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین توصیه کرده‌اند.

در بازار دیگر ارز‌های دیجیتال، اتریوم با ۰.۶۰ درصد افزایش با قیمت ۱۴۶۶.۲۹ دلار معامله می‌شود و تتر در همام محدوده ۱.۰۰ دلار باقی مانده است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید