اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۲/۱۱

اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۲/۱۱

امروز ۱۱ اسفندماه در اخبار حوادث روز، گزارشی تلخ و دردناک از مرگ افسر جوان برای نجات دو عابر پیاده منتشر شد.

کد خبر : ۹۱۱۴۴
بازدید : ۱۱۳۸۴
حوادث روز
فرادید | امروز ۱۱ اسفند ماه در اخبار حوادث روز، بخش خبری روزنامه‌های صبح ایران را به صورت خلاصه و گزیده مرور می‌کنیم:

قتل مرد جوان به دست تازه داماد

در روزنامه خراسان گزارش قتل مرد جوان در درگیری خانودگی منتشر شد. ماجرا از این قرار بود که یکی از بستگان تازه داماد به صورت تلفنی حرف‌هایی را پشت سر یکی از زنان فامیل مطرح کرده بود که این سخنان به مذاق طرف مقابل خوش نیامده و به همین دلیل بنای رودررویی با طرف‌های مقابل گذاشته شد و مرد‌ها هم وارد این ماجرای «رویارویی» شدند.

یکی دیگر از بستگان آن‌ها که مدعی بود دیگران دروغ گفته اند و باید رودررو شوند از راه رسید و به این ترتیب مشاجره‌ها بالا گرفت که در همین اثنا ناگهان «تازه داماد» هم که به خاطر غرور جوانی قصد خودنمایی داشت، چاقویی را بیرون کشید و در حالی وارد این درگیری لفظی شد که تیغه چاقو را بر گردن «محمد» فرود آورده بود. لحظاتی بعد همه چیز به هم ریخت و «جلیل» از صحنه حادثه گریخت...

قاتل فراری به ایران بازگشت

در بخش حواد روزنامه ایران خبری می‌خوانیم از قتل زن جوان در پارک چیتگر. شامگاه دوشنبه ۲۴ شهریور، مأموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر گزارش قتل زن جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت را به ساسان غلامی بازپرس کشیک قتل اعلام کردند.

بلافاصله تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و تحقیقات در این باره ادامه یافت. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد زن جوان که مطلقه بوده و یک فرزند کوچک هم دارد شب حادثه برای ملاقات با نامزد ۲۴ ساله‌اش از خانه دوستش در شرق تهران خارج شده و سوار بر تاکسی اینترنتی به محل قرار که دریاچه چیتگر بود، رفته است. بعد از اینکه شام خوردند به سمت پارکینگ رفته و شروع به صحبت کردند.

تصاویر دوربین مداربسته محل حادثه نشان می‌داد دقایقی بعد از صحبت بین زن و مرد جوان آن‌ها با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و فریبا که قصد داشت با خودروی اینترنتی آنجا را ترک کند؛ مورد حمله خواستگار جوانش قرار گرفته و زمانی که خونین روی زمین می‌افتد، متهم پا به فرار می‌گذارد...

قتل به خاطر برادر

روزنامه شرق در بخش اخبار حوادث نوشت: مردی که متهم است در یک درگیری فرد سابقه‌داری را به قتل رسانده است، در حالی پای میز محاکمه می‌رود که اولیای دم برای او درخواست قصاص کرده‌اند.

پاییز سال جاری شهروندان منطقه‌ای در جنوب تهران به مأموران خبر دادند قتلی اتفاق افتاده و جوانی کشته شده است. بلافاصله مأموران پلیس به محل حادثه رفتند و تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص آغاز کردند. آن‌ها متوجه شدند درگیری بین مقتول و دو برادر رخ داده که یکی از برادران متواری شده است...

سرقت تابلو فرش‌های نفیس برای انتقام

زن مطلقه که از بدرفتاری‌های پدر ثروتمندش ناراحت بود در اقدامی کینه جویانه فرش‌های گرانقیمت او را از انباری سرقت کرد. ۳۰ بهمن مرد جوانی به اداره پلیس رفت و از سرقت فرش و تابلوفرش‌های نفیس از انباری خانه پدری اش شکایت کرد.

با شکایت مرد جوان، تحقیقات به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت آغاز شد و در بررسی‌های صورت گرفته، مدارکی به‌دست آمد که نشان می‌داد، سوسن دختر خانواده در این سرقت سریالی دست دارد. بدین ترتیب زن جوان بازداشت شد و در تحقیقات اولیه به سرقت از خانه پدری اعتراف کرد...

در ادامه گزارش اخبار حوادث، روزنامه شهروند نوشت: عامل حریق عمدی در محدوده جنوب غرب تهران از سوی پلیس پایتخت دستگیر شد . مرد جوان برای انتقام‌گیری از همسر سابقش دو نفر از دوستانش را اجیر کرد تا خودروی همسرش را شبانه به آتش بکشند.

با نشان دادن فیلم دوربین‌های مداربسته به متهم او به ناچار لب به اعتراف گشود. او به ماموران گفت: «یکی از دوستانم به نام شایان ۲ سال قبل از همسرش جدا شده است. او کینه زیادی از همسرش به دل داشت. چند روز قبل به من گفت می‌خواهد از همسرش انتقام بگیرد.
درنهایت هم از من خواست در این انتقام‌گیری با او همراه شوم. برای این کار ۵۰۰‌هزار تومان به من و یکی از دوستانم داد. آدرس محل زندگی همسرش و مشخصات خودروی او را نیز به ما داد تا خودرو را به آتش بکشیم.»

سرهنگ کارآگاه «مرتضی نثاری» معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با اعلام این خبر گفت: «با اعتراف مرد جوان، شایان که دستور این آتش‌سوزی را صادر کرده بود و همدست دیگر امیر بازداشت شدند. متهمان در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.»

همچنین در یک حادثه تلخ و ناگوار مأمور فداکار نیروی انتظامی برای نجات دو عابر از مرگ حتمی، جان باخت.

این اتفاق ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح روز شنبه نهم اسفندماه رخ داد. ستوان جواد رضایی، مأمور کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو بود. او با پای پیاده از خانه‌اش در خیابان نبرد خارج شد. به سمت محل کارش درحال حرکت بود. در ایستگاه پایانه خاوران منتظر اتوبوس بود.

ناگهان متوجه حرکات نامناسب خودروی سمند شد. خودرویی که با سرعت بالا به سمت عابران پیاده در حرکت بود. ستوان جواد رضایی با دیدن این صحنه وقتی دید جان دو نفر از عابران پیاده در خطر است به سمت عابران پیاده رفت.

آن‌ها را به سمت دیگر پرت کرد، اما خودش با خودروی سمند به‌شدت برخورد کرد. ستوان جواد رضایی در این صحنه به‌خاطر شدت تصادف در دم جان باخت.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید