نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹

نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹

سکه طرح جدید با افزایش ۱.۶۲ درصدی، با قیمت ۱۱ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با افزایش ۰.۹۲ درصدی به ارزش ۱۰ میلیون و ۸۸۱ هزارتومان فروخته شد. البته برخلاف روند نزولی قیمت نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر دلار آمریکایی با افزایش قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با افزایش قیمت نسبت به صبح دیروز، به ۲۵ هزار و ۵۵۰ تومان رسید. قیمت یورو هم افزایش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۳۰ هزار و ۷۸۰ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو ظهر روز گذشته به قیمت ۳۰ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می‌رفت.  

کد خبر : ۹۱۱۷۸
بازدید : ۵۶۳۷
نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹
فرادید | قیمت انس جهانی طلا با افزایش قیمت، در حال حاضر روی سطح ۱۷۳۹ دلار قرار دارد. البته همرمان با افزایش قیمت انس جهانی طلا، بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ایران با افزایش قیمت مواجه شدند. به شکلی که انواع سکه و طلا از رشد ۰.۵۴ دهم درصد تا ۱.۶۲ درصد مثبت را تجربه کردند. در این میان ربع سکه با افت ۱.۲۴ درصدی مواجه شد.

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز ظهر نشان می‌دهد که سکه طرح جدید با افزایش ۱.۶۲ درصدی، با قیمت ۱۱ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با افزایش ۰.۹۲ درصدی به ارزش ۱۰ میلیون و ۸۸۱ هزارتومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶ میلیون ۴۵۰ هزار تومان و ۴ میلیون و ۲۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۳۷۷ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت‌گذاری، با ۰.۵۴ درصد افزایش به چهار میلیون و ۶۹۱ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با افزایش ۰.۵۶ درصدی به یک میلیون و ۸۳ هزار تومان رسید.
قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی
برخلاف روند نزولی قیمت نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر دلار آمریکایی با افزایش قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با افزایش قیمت نسبت به صبح دیروز، به ۲۵ هزار و ۵۵۰ تومان رسید. قیمت یورو هم افزایش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۳۰ هزار و ۷۸۰ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو ظهر روز گذشته به قیمت ۳۰ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۵ هزار و ۴۵۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۳۰ هزار و ۶۳۰ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۳۰ هزار و ۶۰۰ تومان و نرخ خرید ۳۰ هزار و ۴۰۰ تومان معامله می‌کنند.

در صرافی نیز ملی قیمت دلار و یورو با تغییر اندک قیمت نسبت به روز گذشته تعیین شد. نرخ فروش و خرید دلار در صرافی ملی ظهر امروز به ترتیب به ۲۴ هزار و ۷۹۷ تومان و ۲۴ هزار و ۳۰۶ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت نه چندان زیاد نسبت به بازار آزاد با قیمت ۲۹ هزار و ۶۹۵ تومان فروش و با نرخ ۲۹ هزار و ۱۰۷ تومان خریداری می‌شد.
قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟
لیر و درهم که چند روز پرتغییر را پشت سرگذاشتند، امروز با افزایش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به شش هزار و ۹۵۵ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۳ هزار و ۵۱۵ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به شش هزار و ۹۳۵ تومان و ۳ هزار و ۴۹۵ تومان رسیده است.

قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۵ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با سی و پنج هزار و ۵۵۰ تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید